Gå til innhold

Billig!!!

geddi
 Share

Anbefalte innlegg

Hvis jeg ikke husker helt feil, er dette en som var på tv2-hjelper deg, for noen år siden.

Da het firmaet noe annet (stallen bil eller noe), og de var flere som drev sammen. De måtte etter denne reportasjen legge ned, og en av karene startet alene under dette navnet.

Forresten en hyggelig kar, men vet ikke om jeg hadde kjøpt bil der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker rett før jeg kjøpte første 520n i 2001, så var jeg og prøvde en E46 320iA med alt utstyr og "60000" på tellern. Jeg gikk grundig gjennom bilen og er ganske sikker på at den hadde rundet 200 000 når jeg kikket på den for alt var generelt veldig slitt(dørhåndtak, pedaler, seter,ratt)

Og når det sto en selger(for en seriøs stor bilbutikk) og forklarte meg at det var garantert at denne bilen hadde riktig kmstand ble jeg rett og slett skuffa.

Her sto jeg og skulle kjøpe min første bmw også står Mr Sleipesen og gnir seg i henda og skal rundlure meg etter alle kunstens regler. Serviceheftet var "oppe på det andre kontoret"men det kunne han skaffe hvis jeg var klar til å kjøpe den. Så moralen er vel, alltid vær mistenksom... tilogmed når du er hos velkjente forhandlere. Krev å få se alt,spesielt servicehefte og er det en importbil sjekk chassisnr mot registret i Tyskland, så finner du ut om evt skader osv.

Husker "Martin Schanckes bruktbil guide" i TV2 hjelper deg, faktisk ikke så dum den :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...