geddi Skrevet Mars 23, 2007 Share Skrevet Mars 23, 2007 Kom over denne bilen igår. Veldig billig!!! Synd den allerede var solgt. Var ikke dette veldig/mistenkelig billig? http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... =2&tot=148 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 23, 2007 Share Skrevet Mars 23, 2007 Joda. Grei bil det der, men den er over 8 år gammel (reg.98).Bare naturlig at prisene detter nedover. Har obsertvert E46-er til halve prisen (98 318i). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth520IA Skrevet Mars 23, 2007 Share Skrevet Mars 23, 2007 Hvis jeg ikke husker helt feil, er dette en som var på tv2-hjelper deg, for noen år siden. Da het firmaet noe annet (stallen bil eller noe), og de var flere som drev sammen. De måtte etter denne reportasjen legge ned, og en av karene startet alene under dette navnet. Forresten en hyggelig kar, men vet ikke om jeg hadde kjøpt bil der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RunnerM5 Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 Husker rett før jeg kjøpte første 520n i 2001, så var jeg og prøvde en E46 320iA med alt utstyr og "60000" på tellern. Jeg gikk grundig gjennom bilen og er ganske sikker på at den hadde rundet 200 000 når jeg kikket på den for alt var generelt veldig slitt(dørhåndtak, pedaler, seter,ratt) Og når det sto en selger(for en seriøs stor bilbutikk) og forklarte meg at det var garantert at denne bilen hadde riktig kmstand ble jeg rett og slett skuffa. Her sto jeg og skulle kjøpe min første bmw også står Mr Sleipesen og gnir seg i henda og skal rundlure meg etter alle kunstens regler. Serviceheftet var "oppe på det andre kontoret"men det kunne han skaffe hvis jeg var klar til å kjøpe den. Så moralen er vel, alltid vær mistenksom... tilogmed når du er hos velkjente forhandlere. Krev å få se alt,spesielt servicehefte og er det en importbil sjekk chassisnr mot registret i Tyskland, så finner du ut om evt skader osv. Husker "Martin Schanckes bruktbil guide" i TV2 hjelper deg, faktisk ikke så dum den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 Husker "Martin Schanckes bruktbil guide" i TV2 hjelper deg, faktisk ikke så dum den -Hva er den da? Ble litt nysgjerrig eg nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå