Gå til innhold

Hvordan bytte blinklys foran (E34)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har byttet blinklys fremme på sin E34? Æ ønsker å bytte ut de originale oransje lyktene med noen hvite æ kjøpte for en tid tilbake. Men så lenge æ ikke vet hvordan æ bør gå frem kan dette bli en lang affære :( Hva må fjernes? Hvor sitter skruene og sånt? Håper å få gjort det så fort som mulig...

Tusen takk for alle svar og tips :D

Skrevet

Er egentlig utrolig enkelt.

Er riktinok enklere med hovedlysa ute, men går alikevel. Er snakk om 3 skruer. 2 som er festa på hovelyktene, og en i karosseriet. Du kan se det selv på de hvite du har liggende hvor disse skruene er. Så er det bare å lete frem hvor disse er på de oransje som sitter på bilen og begynne å demontere.

Mulig du må ha av grillen, men dette er jeg ikke sikker på.

Skrevet

var værst på den sida hvor luftfilteret var på min. Kava i 2 timer før blinklysa endelig satt som de skulle.

magnetiske bits som holder skruen + bøyelige ledd og små fingre er en fordel. Jeg fikk det til med store fingre men måtte til med ett titals faen og en og annen helvete i før jeg fikk de montert.

Skrevet
var værst på den sida hvor luftfilteret var på min. Kava i 2 timer før blinklysa endelig satt som de skulle.

magnetiske bits som holder skruen + bøyelige ledd og små fingre er en fordel. Jeg fikk det til med store fingre men måtte til med ett titals faen og en og annen helvete i før jeg fikk de montert.

hahaha..! :lol:

Skrevet

Tusen hjertlig takk for alle svar og tips=) Alt som gjenstår nå er å finne frem kubeinet, hammer'n og jekken, og sist men ikke minst gloseboka...!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...