kje Skrevet Mars 23, 2007 Skrevet Mars 23, 2007 Noen som har byttet blinklys fremme på sin E34? Æ ønsker å bytte ut de originale oransje lyktene med noen hvite æ kjøpte for en tid tilbake. Men så lenge æ ikke vet hvordan æ bør gå frem kan dette bli en lang affære Hva må fjernes? Hvor sitter skruene og sånt? Håper å få gjort det så fort som mulig... Tusen takk for alle svar og tips
Michael Skrevet Mars 23, 2007 Skrevet Mars 23, 2007 Tror det er en skrue ellerno... er ikke helt sikker, har aldri hatt e34 Bør kunne klare det samma hvor mange tommeltotter du har..
Stephan.s Skrevet Mars 23, 2007 Skrevet Mars 23, 2007 Er egentlig utrolig enkelt. Er riktinok enklere med hovedlysa ute, men går alikevel. Er snakk om 3 skruer. 2 som er festa på hovelyktene, og en i karosseriet. Du kan se det selv på de hvite du har liggende hvor disse skruene er. Så er det bare å lete frem hvor disse er på de oransje som sitter på bilen og begynne å demontere. Mulig du må ha av grillen, men dette er jeg ikke sikker på.
J Naustdal Skrevet Mars 23, 2007 Skrevet Mars 23, 2007 det går uten å demontere grill eller hovedlykter, men det er jævli trangt og knotete.
Arimanni Skrevet Mars 23, 2007 Skrevet Mars 23, 2007 Det går uten å ta av grillen vist du har små hender Er jo eit H**** uten like å skifte blinklyspære på desse bilene også
02 Touring Skrevet Mars 24, 2007 Skrevet Mars 24, 2007 Her ser du hvor skruene 2 ea er http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=63&fg=10 Blinklyset skal dyttes fram. Og trangt er det
Stonescream Skrevet Mars 24, 2007 Skrevet Mars 24, 2007 var værst på den sida hvor luftfilteret var på min. Kava i 2 timer før blinklysa endelig satt som de skulle. magnetiske bits som holder skruen + bøyelige ledd og små fingre er en fordel. Jeg fikk det til med store fingre men måtte til med ett titals faen og en og annen helvete i før jeg fikk de montert.
borte Skrevet Mars 24, 2007 Skrevet Mars 24, 2007 var værst på den sida hvor luftfilteret var på min. Kava i 2 timer før blinklysa endelig satt som de skulle.magnetiske bits som holder skruen + bøyelige ledd og små fingre er en fordel. Jeg fikk det til med store fingre men måtte til med ett titals faen og en og annen helvete i før jeg fikk de montert. hahaha..!
kje Skrevet Mars 25, 2007 Forfatter Skrevet Mars 25, 2007 Tusen hjertlig takk for alle svar og tips=) Alt som gjenstår nå er å finne frem kubeinet, hammer'n og jekken, og sist men ikke minst gloseboka...!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå