cocos22 Skrevet Mars 23, 2007 Skrevet Mars 23, 2007 hva er det som sjekkes på en firehjulkontroll? hva koster det å skifte alle bærekulene? og må de bytte ofte ca på bilen? hvordan kan man høre at bærekulene er slitt/gåen?
ChrZZ Skrevet Mars 23, 2007 Skrevet Mars 23, 2007 Greit å oppgi hva slags bil du har, påsan Hva et bytte av bærekuler kommer på, avhenger selvsagt fra verksted til verksted. Jeg skal ha bilen min på verksted på mandag, og da skal bærekuler og 4hjulskontroll bli tatt. Det kommer på: 2300,- (bærekuleskifte) + 1088,- (4hjulskontroll + lysjustering) Det var ihvertfall litt svar på det du spurte om
cocos22 Skrevet Mars 23, 2007 Forfatter Skrevet Mars 23, 2007 ok, takk for svar...det er en 318i 94 mod...
BMWBenny Skrevet Mars 24, 2007 Skrevet Mars 24, 2007 Greit å oppgi hva slags bil du har, påsan Hva et bytte av bærekuler kommer på, avhenger selvsagt fra verksted til verksted. Jeg skal ha bilen min på verksted på mandag, og da skal bærekuler og 4hjulskontroll bli tatt. Det kommer på: 2300,- (bærekuleskifte) + 1088,- (4hjulskontroll + lysjustering) Det var ihvertfall litt svar på det du spurte om Det var vel ikke så aller verst pris? Men det er bare bærekuler foran i forstillingen, ikke sant? altså totalt 4 kuler, 2 på hver side.
ChrZZ Skrevet Mars 24, 2007 Skrevet Mars 24, 2007 Den prisen jeg har fått oppgitt, er nok garantert kun for de to ytterste. Altså, to totalt på bilen. Dem innerste slites meget sjeldnere. Så, prisen på 2300,- er da prisen for arbeidet å bytte de ytterste kulene + selve kulene. Må vel etterhvert (les: neste gang dem skal byttes) bytte til E30 bærearmen. Så blir jeg kvitt det -HELVETTES- problemet.
hagenisse Skrevet Mars 24, 2007 Skrevet Mars 24, 2007 Jeg trodde du likte bytte bærekuler jeg Christian.. siden du gjør det så ofte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå