///Magnus Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 Edit: Endret overskrift/trådnavn. Ja, da var drømmen realisert. Endelig er jeg den stolte eier av en E46 M3. Og for en bil! Starter denne tråden med noen bilder av turen hjem over Dovre. Og ja, den er skitten, og ja den skal vaskes og få på sommersko iløpet av helgen. Bilder kommer nok... Dette blir en knall sommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 AH !! gratulerer med nyydelig bil!! det der er min drømmebil og!! men blir nok sikkert 5-6 år før jeg har en slik... sukk men den fargen der er kulest!! hvilke sommerdekk har du da? 19" ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 Gromt gromt gromt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 GRATULERER! Heldige "%¤%#& Synes du skal ta bilder av hva enn du foretar deg vedr. bilen, super intr. å følge bilhold av en M3. Noe mer info ang. Utstyr(synes jeg aner en Hartge logo) alder og km? prisen vil du kanskje ha for deg selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 Det får en si...fra 320 til M3 Bra sprang, gratulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Analex Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 mmmmmmmm, grattis! vinterskoa dine var jo ikke værst heller:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 Gratulerer. Kjøpte du denne av Tom Erik K.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mainn Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 Gratulerer! Er missunnelig....he he. Skulle ha varslet en dag før da veit du, så jeg kunne få sett på den her på Dovre. Lykke til med super bil! (Pass på førerkortet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 Ser ut som en kjempe bil,gratulerer så mye!! E46 er veldig fine biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 sweeeet.. congratz! rå bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 Gratulerer med nytt gromt kjøretøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 Sukk... En gang... I fremtiden.... Jeg vil også ha! Gratulerer så mye med rå bil! Pass godt på lappen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 grattis så mye med fin fin bil;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå