Gå til innhold

Min E46 M3 [Solgt]


 Share

Anbefalte innlegg

@Kristov: Tja...

Hadde jeg annonsert den, hadde jeg nok lagt den rundt 575-580.

Riktig pris er jo en pris både kjøper og jeg føler er riktig iforhold til hva man får igjen for det.

@Gunnar: Takk for tilliten! :)

Men det er sant det du sier ja, komposisjonen av bildet er jo over halve jobben.

@morteym: Kan sende deg det på mail.

Send adressen på PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 466
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk for lydklippet =)

Ja, så nå vurderes bilen solgt. Hvis du tenker så mye på det, så er det like greit mener jeg. Hvis det er sånn at det bare er spørsmål om tid før du gjør det likevel, så er det bedre før enn siden ettersom du risikerer at den taper seg mer i verdi, også pga at kundegruppen kan bli mindre pga bilen får høyere km-stand (psykologisk effekt).

Du vil ikke bytte eksosen mot bakluka mi da (pluss orginalpotta)?

Har du tenkt på hva slags bil du vil ha istedet da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får se hva som skjer, kjenner jeg ikke har fryktelig lyst til å selge den...

Sikkert også litt fordi jeg ikke ser noe annet jeg har lyst på. Ser jo dyrere biler, men da forsvinner jo mye av poenget.

Fristende med luka, men vil ikke fjerne noen Hartge-deler. Litt av det som skiller den fra endel andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nybilfølelsen du savner altså... det utgjør vel neppe stor merkbar forskjell økonomisk (differanse) med mindre du går drastisk ned i pris.. Hvis du finner en ny bil fordi du vil ha noe nytt, så pass på at den føles bedre enn m3n etter at nybilfølelsen er over :) Lykke til med det... selv har jeg hatt E46 coupe i over fem år, og har ikke funnet en erstatter når alt kommer til alt, så det var derfor det ble m3..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Jeg tror ikke jeg tar feil når jeg påstår at dette er Norges desidert flotteste, feteste og mest "riktige" M3 E46. Rett og slett drømmebilen min du eier :) Kan ikke få sagt hvor mye jeg gleder meg til å bli ferdig med studiene, få en fast jobb og ta opp et lån!

Et smykke er den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det ///Martin! :)

Var det ikke 76mm de var da? Mener det.

Jo drunken, er absolutt med på en vinter-shoot. Men da må vi få til en gullende ren bil i herlig hvit nysnø! Kan bli kult det tror jeg. Ikke så mange som legger sjela si i gode bilbilder på vinteren.

Har fortsatt lyst på store versjoner av forrige shoot også! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk tenkt på akkurat det samme ;) Har et fint sted på hytta (golsfjellet). Ser for meg puddersnø i en sving med høye brøytekanter og snødekt skog i bakgrunn.

Så er jo trikset å ha bilen helt ren da.. Er liksom ikke så lett å vaske i minusgrader, og å vaske nede i byen for så å kjøre opp på saltet vei = dårlig deal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Får vel meddele at bilen fortsatt lever i beste velgående, og vårpussen ble vel overstått i påsken. :)

To dager gikk omtrent sånn her:

Først en runde i selvvask med høytrykk og underspyling - som selvfølgelig også gjøres jevnlig gjennom hele vinteren.

Deretter rens av nødvendige karosserideler med whitespirit.

Bytting av hjul, med dertilhørende vask og spyling av hjulhus.

Vasking og tørking av hele bilen inkludert dør- og bagasjeroms-karmer.

Polering.

Utbedring av småskader/slitasje på skinninteriør med skokrem, veldig bra og effektivt - anbefales!

Innvendig vask og støvsuging.

Motorvask tar jeg etter at den har vært på service.

Inspection I og et par-tre andre småting skal gjøres, samt EU-kontroll.

Her er et par stemningsbilder av prosessen:

g8wolq8x7rlaikx45t21.jpg

ttzdmmqyqnn592nnebit.jpg

eiwjzs7yjq877qw4chti.jpg

c5blrsos0jmypsuae1ot.jpg

5gfh4quj9vyksuiryq5e.jpg

3fbeaf51089zxu32omfl.jpg

n0uu41gtpw96lfvoywog.jpg

rimxpyj6mex5igg578dm.jpg

1hr9lza8xgaxb6dumle8.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...