Gunnar Skrevet Mai 6, 2007 Share Skrevet Mai 6, 2007 Gunnar: Har ikke kjørt 430'n på bane desverre. Bare på veien. Oo.. trodde du prøvde på Rudskogen 18. sept. Men da blir det nok en ny opplevelse den 18. mai.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Juni 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2007 Lenge siden det har skjedd noe i den her tråden, så legger ut et par bilder fra en liten kjøretur jeg hadde ikveld. Tatt med mobilkamera... Opp med soltaket og av med stereoen, digger kombinasjonen av den store R6'en forran og Hartge-eksosen bak! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Juni 6, 2007 Share Skrevet Juni 6, 2007 grisepent... Ble bra med xenon! Ser litt mer eksklusivt ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mknard Skrevet Juni 6, 2007 Share Skrevet Juni 6, 2007 perfekt m3! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Juni 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2007 grisepent... Ble bra med xenon! Ser litt mer eksklusivt ut Er jo Xenon originalt på den. Har bare skiftet pærer. Og takk for komplimentet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Juni 7, 2007 Share Skrevet Juni 7, 2007 Syns felgene dine ser så små ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juni 7, 2007 Share Skrevet Juni 7, 2007 Fine bilder..Skulle jo joinet deg .. Trenger bilder selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Juni 7, 2007 Share Skrevet Juni 7, 2007 mye ligger di på i forsikkring? m3 e46. eg har 50 bonus å e 26år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 7, 2007 Share Skrevet Juni 7, 2007 Pent Magnus! Du skulle ikke kuttet hodet til Olav (er det ikke ham det er statue av?), ellers er det bare vakkert.. mye ligger di på i forsikkring? m3 e46.eg har 50 bonus å e 26år. Når du vet såpass mye, så er det bare å løfte opp telefonen og slå nummeret til et par forsikringsselskaper.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Juni 8, 2007 Share Skrevet Juni 8, 2007 Er jo Xenon originalt på den. Har bare skiftet pærer.Og takk for komplimentet! Aha, trodde jeg leste at du hadde montert.. Gikk sikkert litt fort i svingene når jeg leste da Pent er det uansett!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Juni 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2007 Japp, da har jeg fått meg banehjul. Originale E46 M3, 225/45-18 og 255/40-18. Kjøpt av en kar gjennom dette forumet. De er helt strøkene, så mulig de kommer til å gjøre nytte som vinterfelger også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juni 11, 2007 Share Skrevet Juni 11, 2007 Flotters Magnus! Da tipper jeg at du kommer til å satse ganske mye hardere på Våler . På høyde med meg . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bg320 Skrevet Juni 11, 2007 Share Skrevet Juni 11, 2007 Gratulerer med drømmebil Vakkert.. Det må jo bli "Månedens bil" det! Har planar om å kjøpe om 1 1/2 år Skal i militeret i Januar så må fullføra det først! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Juni 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2007 Flotters Magnus! Da tipper jeg at du kommer til å satse ganske mye hardere på Våler .På høyde med meg . Ja, nå skal jeg endelig få tatt deg Steffan! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 12, 2007 Share Skrevet Juni 12, 2007 Flotters Magnus! Da tipper jeg at du kommer til å satse ganske mye hardere på Våler .På høyde med meg . Ja, nå skal jeg endelig få tatt deg Steffan! Haha.. Men! Nice med originale felger! Det er perfekt til vinter og bane, siden de tåler en del mer enn kopifelgene... og er sikkert lettere også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå