Eika Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 hva er straffa for å kjøre med falske skilter hvis man blir tatt? må få fløtta 540'n opp til verkstedet så tenkte å bruke skiltene fra 525'n de 7-8km Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 Annmeldt for dokumentforfalskning, ikke hyggelige saker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 Strafferammen er vel opp til 5år.. Kjenner en kar som gjorde nettopp dette, Han mistet lappen og fikk en stor bot.. Så å bruke 300,- på prøveskilt kan vel lønne seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 Du slipper antagligvis lang billigere ved å kjøre uten skilt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 Du kan jo bruke skiltene fra 525`n.. men da må du ta med deg vognkortet som tilhører den også. Da er du litt tryggere hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet Mars 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2007 er ikke jeg som skal kjøre bota for å kjøre uten skilt er jo bare 1500.. får se hva sjoføren sier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 Du kan jo ha en bil foran, så kjører bilen uten skilt opp i ræva på den når dere møter biler... Da ser ikke onkel blå eller noen andre om det er skilt i fronten eller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 bare å kjøre med 525 skiltene, husk vognkortet, er dem i samme farge? om ikke, blir det verre å "skjule" identiteten.. kjenner flere som har kjørt på andre skilter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet Mars 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2007 har ikke vognkortet men har salgsmeldinga da... "har akuratt kjøpt bilen å skal bare fløtte den til verkstedet" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 Du kan jo ha en bil foran, så kjører bilen uten skilt opp i ræva på den når dere møter biler...Da ser ikke onkel blå eller noen andre om det er skilt i fronten eller ikke lite lurt.... å kjøre så nære er trafikkfarlig... da kan det godt hende de stopper deg.... husk at man må ligge veldig nær for at de ikke skal kunne se skiltet i det hele tatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 Jeg gjorde det for et år siden ca.. Kjørte bilen til en kamerat av meg med falske skilter..Ble stoppet og fikk 3000,- i bot og måtte parkere bilen på nærmeste bensinstasjon.. Er ikke "verre" enn det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen///M Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 sjangsen for å bli tatt er vell ikke så stor, tar vell 10 min å kjøre den strekningen.. jeg hadde bare tatt skilta fra den andre bilen å kjørt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 Hva med å taue den etter en annen bil? Kan godt kjøre bare det er slepetau mellom bilene så skulle det være lov trur jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 Eller skaffe prøveskilt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 Hva med å taue den etter en annen bil? Kan godt kjøre bare det er slepetau mellom bilene så skulle det være lov trur jeg. Det må være skilt på bilen som taues også. Kjøp prøveskilt. Da har du ditt på det rene også hvis en ulykke skulle oppstå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå