evo course2 Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 Hei, jeg selger en bmw 320(e30) selges som delebil,det som må byttes på den er motor som jeg vet om, bilen står uten dører,panser,forskjærmer,men dette følger med,men ikke lik farge...bilen selges fortest mulig.. kom med bud? Deler selges: *svart sports skinn interiør selges(samme somsitter i cabben) ikke rifter eller hull! *grått vanlig interiør selges, ser ok ut, selges for 1000-1500(bud) har masse andredeler også, bare og spørre, så skal jeg se hva jeg har. bilderkan sendes på mail.. *Daniel årøy *våle(vestfold) *92041658. Mvh Daniel årøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evo course2 Skrevet Mars 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2007 glemte og skrive att alt er til 2 dørs(coupe) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE34 Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 Minstepris på skinn inreriøret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evo course2 Skrevet Mars 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2007 Minstepris på skinn inreriøret? helt strøkent! minstepris 7000kr er med dørtrekk og foresten:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 hva er pris på bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 Pris på bilen? Kan du sende bilder: prebols@start.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evo course2 Skrevet Mars 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2007 Pris på bilen? Kan du sende bilder: prebols@start.no sender bilder når jeg kommer hjemi morgen vet ikke hvor mye jeg skal ha... tar i motbud. Mvh Daniel årøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibby Skrevet Mars 25, 2007 Share Skrevet Mars 25, 2007 har du frontlykter til facelift? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Mars 25, 2007 Share Skrevet Mars 25, 2007 el speil høyre side til e30 facelift? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Mars 25, 2007 Share Skrevet Mars 25, 2007 hvor er våle? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eidarj Skrevet Mars 25, 2007 Share Skrevet Mars 25, 2007 Trenger tannstag(for servo) og hel bunnpanne(325), send meg gjerne pris på dette på pm da jeg mest sannsynlig glemmer at jeg har spurt. om du har noe av det da vel og merke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Mars 25, 2007 Share Skrevet Mars 25, 2007 har du mulighet for å sende skinninteriøret? vil gjerne kjøpe, men har ikke mulighet for å hente det så langt unna. send gjerne bilder av skinninteriøret til bmw-m@online.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cabthors Skrevet Mars 25, 2007 Share Skrevet Mars 25, 2007 hey har du takelyktene til e30 facelift? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evo course2 Skrevet Mars 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2007 hey har du takelyktene til e30 facelift? hehe våle ligger midt i mellom drammen og tønsberg:) har mulighet til og sende interiøret ja. har de lykter, og org lykter til facelift. har tåkelysene til face lift. har ell speil. tar imot bud:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibby Skrevet Mars 26, 2007 Share Skrevet Mars 26, 2007 bilder av frontlyktene? forresten, hva er forskjell på DE og vanlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå