Alf Olav Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 Tok ut min 96 mod M3 i dag som aldri er vinterkjørt ! Kjøpte den like før jul, og har ikke kunnet kjørt før i dag, da veien endelig har tørket opp Så i dag ble det også en liten vårpuss, selv om biln var ren, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 Pen bil. Er den Estoril? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alf Olav Skrevet Mars 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2007 ja! Synes dette er en veldig fin farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobben! Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 Nydelig bil! Skulle virkelig ønske jeg hadde en m3 å ta ut til sommern også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 Pen farge ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyL Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 Estorilblå er en av mine favorittfarger på BMW.....sammen med Laguna Seca Blau..... Nydelig farge på bilen din gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 Deilig følelse og ta ut godbilen på våren! Hadde selv en estorilblå E36 M3 coupe for noen år siden, og den savner jeg! Fineste fargen på E36! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBenny Skrevet Mars 25, 2007 Share Skrevet Mars 25, 2007 Gratulerer med en flott E36 M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mars 25, 2007 Share Skrevet Mars 25, 2007 Ja, kan skrive under på at årets første tur, etter vinterdvalen, er noe helt spesielt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJ Skrevet Mars 25, 2007 Share Skrevet Mars 25, 2007 Kjempefin farge! Regner med det blir noen artige turer med denne i løpet av sommeren som kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Mars 25, 2007 Share Skrevet Mars 25, 2007 Veldig fin bil Har du noen andre felger til den ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet Mars 25, 2007 Share Skrevet Mars 25, 2007 Veldig fin M3 det der. Ikke vanskelig å se at den der er eid av en entusiast Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mars 25, 2007 Share Skrevet Mars 25, 2007 Herlig å ha en sånn bil stående å vente på seg. Gir vårfølelsen en annen dimensjon. Estorilblau er en veldig pen farge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 25, 2007 Share Skrevet Mars 25, 2007 Jeg hadde ikke klart å holdt meg så lenge med en M3 i garasjen Strøken M3! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mars 25, 2007 Share Skrevet Mars 25, 2007 Nydelig og velholdt M BMW ser det ut til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå