bmwdude Skrevet Mars 25, 2007 Share Skrevet Mars 25, 2007 Fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Mars 26, 2007 Share Skrevet Mars 26, 2007 kjøpte den før jul og ikkje kjørt før idag? har vel kleia en del i kroppen siste 3mnd ja? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alf Olav Skrevet Mars 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2007 Det er originale Msport felgene som står på nå, med dekkdimensjon som var levert ny må denne bilen! altså: 225/45-17 fram og 245/45-17 bak! Jeg har tenkt å kjøpe andre felger, og da tenkte jeg på 18", med den samme dekkdimensjonen fram og bak!! Vet ikke hvilke felger jeg skal kjøpe! men kom gjerne med forslag og bilder av felger !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mars 27, 2007 Share Skrevet Mars 27, 2007 Jeg hadde BBS RXII i 8,5 x 18", og de passet veldig bra til bilen/fargen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå