Gå til innhold

Robin`s 325i sedan


Robin_Isak
 Share

Anbefalte innlegg

Flotte greier! Hvilket merke?

Kjøpte noen billige fjærer på eiker-motorshop. BogG heter de mener jeg. Skulle visst være ok greier, og det virker helt fint å kjøre på. Høyden ser også ok ut i mine øyne hvertfall. Send meg mob nr ditt på pm hvis du vil ha bilder, så sender jeg en mms, da jeg ikke har overføringskabel før over helga...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble bare lakkering av bakskjerm i helga, skal ta taket til uka. Var endel småtteri som måtte gjøres for å få det perfekt. La på litt lakk og rettet opp det som viste seg å være dårlig. Så matta jeg ned lakken igjen og anser taket som godt nok til å få skikkelig lakk :D

Ble en dårlig tråd med tanke på bilder dette, men lover å legge ut noen etterhvert.

Neste prosjekt etter taket er å bygge ny batterikasse. Leker litt med tanken på å felle inn en kasse i aluminium som ikke ruster igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frontsettet kom tidligere i uka og jeg fikk montert det i dag. Utrolig fornøyd med lyden så langt :D Har ikke allverdens budsjett på stereo så det blir ikke allverden, men det skal spille greit til mitt formål.

Til uka skal jeg gjøre ferdig bagasjerommet og montere subkassen.

RSX-12.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skiftet alle 6 coilene i går. Satte på nye Beru coiler og bilen var ikke til å kjenne igjen :D Var mest sannsynlig bare feil med 1 men det hadde mye å si.

Har 9 coiler til salgs hvis noen trenger. Kom med bud

Muligens interessert i coiler....er de nye eller? Hva var grunnen til at du skiftet? Motoren min fusker litt noen ganger, og jeg mistenker at det kan være en coil eller flere som er gåen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når du lager prosjekttråd må du jo ha bilder med:D så man får se hva du gjør evt hvordan du gjør d.. ellers blir det mindre interesant.. kom med bilder så får du sikkert litt mere respons og:)

Ja, vet det :D

Lagde denne for å holde oversikt selv, og er ikke så opptatt av respons men skjønner at folk vil se bilder. Skal bli flinkere :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...