Bmw-Racer Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 Hei! Har lakkert en av mine bbs felger hvit i dag,Hva mener folket jeg skal velge?Ser bra ut med orginal farven synes jeg,men hvit skiller seg jo ut fra mengden.(Ja hadde ikke skadet med en VASK) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 Sølv.. Også bytter du ut den chromelista under vinduene med ei sort ei siden alle de andre er det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 Selvsagt skal de være hvite! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw-Racer Skrevet Mars 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2007 Ja må vel bytte til sort list 1-1 for om jeg skal gå for sølv eller hvit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristaafa Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 De var pene som hvite ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw-Racer Skrevet Mars 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2007 Jo da.Men synes ikke dere at det blir litt mye.Hadde kansje blitt penere på (Hvite) 5 ekerts felger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lfossheim Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 Skulle jeg ha valgt mellom de to fargene på bildet ville jeg tatt hvit. Hva om du velger litt mørkere sølv farge. noe alla titanfarge....... Lykke til.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw-Racer Skrevet Mars 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2007 Skulle jeg ha valgt mellom de to fargene på bildet ville jeg tatt hvit.Hva om du velger litt mørkere sølv farge. noe alla titanfarge....... Lykke til.... Ja vet du hva????Jeg har tenkt på stålgrå,Pussig sammentreff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lianes Skrevet Mars 25, 2007 Share Skrevet Mars 25, 2007 Eg har akuratt samme felgane som du har og dei er kvite! Vart veldi bra når eg satt det på min lilla e 30 .. Syns for all del at du skal ha kvite bbs felgane! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet Mars 25, 2007 Share Skrevet Mars 25, 2007 Kult med hvite felger! spess på svart bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasB Skrevet Mars 26, 2007 Share Skrevet Mars 26, 2007 Svart E30 med hvite felger er rått:) Så det blir hvitt fra meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mars 26, 2007 Share Skrevet Mars 26, 2007 Hvit fra meg også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw-Racer Skrevet Mars 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2007 Ja da ble det hvit skal legge om til sommerdekk i morgen,skal prøve å legge ut bilder(Vis noen er interisert)onsdag eller torsdag.Tror det hadde blit tøffere\råere om det hadde vært 5 ekert felger,men får vente på dommen,når jeg legger ut bilder. Ps liste skal byttes til sort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet Mars 26, 2007 Share Skrevet Mars 26, 2007 Hvit, helt klart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sapphire Skrevet Mars 26, 2007 Share Skrevet Mars 26, 2007 uten tvil hvite... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå