babjorn Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 har m-teck girkule med lys,går det an å få dette til håndbrekke?skulle hat dette i svart,ikke sølv..noen som vet? takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 Du får kjøpt håndbrekk i sort skinn. Mye finere enn de i plast. Jeg har i min, men jeg måtte bytte hele brekket liksom. Lys i håndbrekket er det selvsagt ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Mars 25, 2007 Share Skrevet Mars 25, 2007 hvor fikk du kjøpt det håndbrekket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 25, 2007 Share Skrevet Mars 25, 2007 Hos BMW. Er en orginal del. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Mars 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2007 takker så mye Hagenisse,sånn må jeg få kjøpt husker du hvor mye du måtte gi for den du kjøpte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå