Spiritus Sancti Skrevet August 27, 2007 Forfatter Skrevet August 27, 2007 Har lyst til å sote rutene, men vet ikke om jeg gidder å betale 5k ekstra bare for det.. Vet at det hadde vært best men.. Hehe
lillepål Skrevet August 28, 2007 Skrevet August 28, 2007 Har lyst til å sote rutene, men vet ikke om jeg gidder å betale 5k ekstra bare for det.. Vet at det hadde vært best men.. HeheHvorfor ikke gjøre det sjøl? Får kjøpt veeeldig mye sotefilm for 5K.......
Widejuggao Skrevet August 28, 2007 Skrevet August 28, 2007 sikkert fordi det som regel ser DASS ut når det ikke er proffer som gjør det
Superbeetle Skrevet August 28, 2007 Skrevet August 28, 2007 sikkert fordi det som regel ser DASS ut når det ikke er proffer som gjør det Kunne ikke sagt det bedre;) Bilen kledde de felgene! Men senking må til(men det trenger jeg vel ikke å si) Tror jeg ville ha noen mørkere baklykter...
lillepål Skrevet August 28, 2007 Skrevet August 28, 2007 sikkert fordi det som regel ser DASS ut når det ikke er proffer som gjør det Du behøver ikke være tryllekunstner for å legge sotefilm på ei bilrute....Er vanlige mennesker de som jobber med det også.....
Spiritus Sancti Skrevet August 28, 2007 Forfatter Skrevet August 28, 2007 sikkert fordi det som regel ser DASS ut når det ikke er proffer som gjør det Kunne ikke sagt det bedre;) Bilen kledde de felgene! Men senking må til(men det trenger jeg vel ikke å si) Tror jeg ville ha noen mørkere baklykter... Skal senkes ja, og skal spraye baklyktene litt mørkere..
Widejuggao Skrevet August 28, 2007 Skrevet August 28, 2007 jaja men som regel så er du me en gang om det er folk som kan det eller ikke
BreitBau Skrevet August 28, 2007 Skrevet August 28, 2007 Ta ut ruta.. Enkelt og greit... Reingjør ruta og kjør på... Blir strøkent.. Bruker du litt tid og er flittig blir resultatet vel så strøkent.. Eneste minus er at filmen er tynnere og dårligere.. Og ruta ser RÆV ut på innsida med alle striper du får etter gummi"svaberen" du stryker ut lufta med..
lillepål Skrevet August 29, 2007 Skrevet August 29, 2007 Ta ut ruta.. Enkelt og greit... Reingjør ruta og kjør på... Blir strøkent.. Bruker du litt tid og er flittig blir resultatet vel så strøkent.. Eneste minus er at filmen er tynnere og dårligere.. Og ruta ser RÆV ut på innsida med alle striper du får etter gummi"svaberen" du stryker ut lufta med.. Det kommer helt ann på hva slags film du bruker... Reiser du til et firma som driver med soting, så får du somregel kjøpt film av dem, og da får du samme som de bruker. Og buker du riktig skrape og holder filmen rein mens du fjerner boblene, og tørker av skrapa etter hvert drag, så kan alle klare å sote ruter, uten at det behøer å se jalla ut.... Jeg har klart det, og jeg er ingen glass/sote-mester.....Det handler bare om å være nøye og være tolmodig.... Går jo ann å prøve seg fram med en billigere film først, så du får øvd deg litt
drunken' Skrevet August 29, 2007 Skrevet August 29, 2007 Fronten ser litt "snål" ut før du får på leppe, og får senka bilen ganske mye! Men ellers ser det jo veldig bra ut! Er vel noen arbeidstimer!?
Superbeetle Skrevet August 29, 2007 Skrevet August 29, 2007 ang soting så krever det nok litt øvelse. Jeg har sett folk som "kunne" sote stå å knote noen ganger før det blir helt perfekt. Og alikevel ble det gjerne ikke like bra som f.eks min film som er lagt hos et firma. Og så var det utrolig herlig å sette fra seg bilen å få det gjort (jeg gjør vanligvist ALT selv med bilen)
George W Bush Skrevet Oktober 10, 2007 Skrevet Oktober 10, 2007 Hallo er det du som skulle selge de "kante-felgene"? Jeg finner ikke igjen topicen. Skulle hatt noen felger nå, for jeg skal snart kjøpe meg bil tenker jeg. Åssen går det med bilen din da?
Spiritus Sancti Skrevet Oktober 12, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2007 Takk takk.. Men felgene er solgt=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå