NeonMuffler Skrevet Juli 25, 2007 Skrevet Juli 25, 2007 du får de virkelig til å gå i ett med skjermene:P den vestre forskjermen ser jo ikke bredda ut nesten
Widejuggao Skrevet Juli 25, 2007 Skrevet Juli 25, 2007 hvis det er den looken han er ute etter så ser det virkelg bra ut
Spiritus Sancti Skrevet Juli 25, 2007 Forfatter Skrevet Juli 25, 2007 du får de virkelig til å gå i ett med skjermene:P den vestre forskjermen ser jo ikke bredda ut nesten Skal ikke se så veldig bredda ut;) hvis det er den looken han er ute etter så ser det virkelg bra ut Takk
BMWBenny Skrevet Juli 27, 2007 Skrevet Juli 27, 2007 Detta blir ikke feil nei , er normalt litt orginal politi jeg...men du er flink gitt.
RoaldJ Skrevet Juli 27, 2007 Skrevet Juli 27, 2007 tøft... hvordan fester man bredderene egentlig? ser noen som sparkler dem sammen med kaross. og noen har satt dem på utpå lixm..
Spiritus Sancti Skrevet Juli 28, 2007 Forfatter Skrevet Juli 28, 2007 De limer man fast i karossen. Ja, jeg valgte å sparkle dem sammen, da ser det hvertfall litt mere diskre ut. Men begge delene er RÅTT!
RoaldJ Skrevet Juli 28, 2007 Skrevet Juli 28, 2007 oki.. ei veninne av meg har lik styling.. men hun limet ikke de dekslene på bakdøra på.. så helt merklig ut uten dem synes jeg.
Spiritus Sancti Skrevet Juli 28, 2007 Forfatter Skrevet Juli 28, 2007 Åja, hun har sedan ja. Jeg kjøpte til coupe, så den bredderen bak var for stor/lang i alle mulige vinkler, så den er bygd helt om for å passe sedan.
marararius Skrevet Juli 28, 2007 Skrevet Juli 28, 2007 Hvem lakkerer for deg? Hvor mye må du ut med for lakkeringen? Ble rått!
Spiritus Sancti Skrevet Juli 28, 2007 Forfatter Skrevet Juli 28, 2007 Hm, noen polakker:D De har lakkert mange biler (for opptil 5 år siden) som fortsatt er i vårt eie, som er i perfekt stand. Så de vet hva de driver med. No charge;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå