Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Par spm.

1: Kan du få tatt ett bedre bilde, helst forfra og bakover, slik at jeg ser hvordan du løste problemet med coupe buer på en sedan? Syns det var tøft gjort å gå på med optimisme når det i utgangspunktet er helt feil passform.. Tenker spesielt på å se hvordan du bygde ut på dørene slik at de passet inn mot buene.. På det bildet du har nå virker det som om det har blitt "bulk" på buen, som at du ikke gjennomfører den sirkelformen som er påbegynt bak...

2. Fikk du noe problemer med bakfangeren? Ville tro at du måtte sparkle ut og legge på mer helt inners ved hjulbuen bak, for at det ikke skal bli glippe der..

3. Hvilket lim brukte du?

1. Kan godt ta et bilde, men ikke før imorra. Kan også forklare litt hvordan jeg gjorde det.

Det blei en liten "bulk" i sirkelen på buen ja, men blei ikke så verst. Kan ta nærmere bilde imorra.

2. Jeg skjærte av festene på hver side av bakfangeren, dro sidene ut til kanten på buen. Deretter skrudde jeg den fast med nye fester som jeg laga til selv.

3. Jeg brukte Araldite. Blei anbefalt av Paal C. (www.hpcomposites.no)

• Svar 185
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

DSC00429.jpg

DSC00432.jpg

DSC00431.jpg

DSC00430.jpg

DSC00433.jpg

Bak, kappa jeg de opp i 4 deler. Jeg kappa på midten av buen for å korte ned hele buen. Jeg kappa langs halve buen for å få buen over døra. Jeg kappa buen nederst der de går over sideskjørta for å tilpasse skjørtene.

Foran, kappa jeg bare ved sideskjørta for å passe bedre til sideskjørta.

Noe mer folk lurte på?

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...