BmwE92 Skrevet Mars 25, 2007 Share Skrevet Mars 25, 2007 Hva heter felgene på dette bildet..og Hvor kan jeg få tak i dei? http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... 17&tot=318 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen///M Skrevet Mars 25, 2007 Share Skrevet Mars 25, 2007 står 19" BiColor felger... eller er det ikke navnet på dei eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Mars 25, 2007 Share Skrevet Mars 25, 2007 Det minner litt på en AC Schnitzer felg selv om jeg aldri har sett den typen der før... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwE92 Skrevet Mars 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2007 ser det står 19" bicolor...men dei må no hete mere enn det! hvem er det som lager dei og sånn!.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen///M Skrevet Mars 25, 2007 Share Skrevet Mars 25, 2007 mener det va dei som sto på den nye m6`n viss jeg ikke husker helt feil... ta ein tlf til Bavaria i mårå så får du nok rett svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eidarj Skrevet Mars 25, 2007 Share Skrevet Mars 25, 2007 Det er ac schnitser felger, vet det ikke skrives slik, svindyre er de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Mars 25, 2007 Share Skrevet Mars 25, 2007 Er ACS Type 4 "BiColor" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mars 25, 2007 Share Skrevet Mars 25, 2007 Det minner litt på en AC Schnitzer felg selv om jeg aldri har sett den typen der før... Ja, ser ut som det er ACS felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ebnerd Skrevet Mars 25, 2007 Share Skrevet Mars 25, 2007 Det minner litt på en AC Schnitzer felg selv om jeg aldri har sett den typen der før... Disse er ganske like. En rå felg http://www.ac-schnitzer.de/en/bmw-cars/ ... et-version Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwE92 Skrevet Mars 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2007 Takk for svarene...noen som veit hvor jeg kan få tak i disse da?... noen som selger dei i norge helst.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Mars 25, 2007 Share Skrevet Mars 25, 2007 Bavaria er hovedimportør av ACS i Norge. Hør med de du. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå