Søreng Skrevet Mars 25, 2007 Share Skrevet Mars 25, 2007 Hei, nå er jeg så sinnsykt klar for å få på sommerfelgene at jeg klarer snart ikke vente lenger.. Jeg må gå til innkjøp av nye sommerdekk og i den anledningen har jeg et par sprs. Er det noen her som har noen å anbefale? Har vert å hørt litt rundt, og til nå ser det ut som om det ligger ann til å bli "Kuhmo KU31" tror jeg det var, til kr 8000,- ferdi inkl. alt! Har også sett på "DUNLOP SPORTMAXX XL E" til kr 7.640,- for kun dekk og levering.. Mye pleier det å koste for balansering og omlegging ca? Og hvordan er disse Kuhmo dekkene, noen som har erfaringer med de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Mars 25, 2007 Share Skrevet Mars 25, 2007 8000 for dekk?? det var da jævlig dyrt! svære hjul har du? omlegging og balansering er vel rundt 100 per felg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soft-ice Skrevet Mars 25, 2007 Share Skrevet Mars 25, 2007 Hei, nå er jeg så sinnsykt klar for å få på sommerfelgene at jeg klarer snart ikke vente lenger.. Jeg må gå til innkjøp av nye sommerdekk og i den anledningen har jeg et par sprs. Er det noen her som har noen å anbefale? Har vert å hørt litt rundt, og til nå ser det ut som om det ligger ann til å bli "Kuhmo KU31" tror jeg det var, til kr 8000,- ferdi inkl. alt! Har også sett på "DUNLOP SPORTMAXX XL E" til kr 7.640,- for kun dekk og levering.. Mye pleier det å koste for balansering og omlegging ca? Og hvordan er disse Kuhmo dekkene, noen som har erfaringer med de? Kuhmo til 8000??? Hørtes dyrt ut spør du meg Samme som jeg akkurat har betalt for 4 stk Pirelli 255/55-18V alt inkl. og dekk til min bil pleier absolutt ikke være de billigste 'thrust me' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet Mars 25, 2007 Share Skrevet Mars 25, 2007 du bør heller begynne med å fortelle hvilken dimensjon du skal ha til. jeg mener nå at bf er det råeste i år, ( men det er bare min mening) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mars 25, 2007 Share Skrevet Mars 25, 2007 Har vert å hørt litt rundt, og til nå ser det ut som om det ligger ann til å bli "Kuhmo KU31" tror jeg det var, til kr 8000,- ferdi inkl. alt! Kuhmo KU31 koster på interdekk.no 1062,- per stykk (Str.: 225/40-18 ). Pris per dekk i frakt: 80,- Pris for omlegging og balansering: ca 400,-. Dvs: 4968,- totalt for ALT. Såh... der hvor du har fått 8000,- som tilbud for den pakken der, må virkelig ha lurt det TRILL RUNDT. Sorry mac, tror du nesten burde svarteliste det stedet der gitt (når det gjelder pris).. Ang dimensjonen, så oppga du jo ingenting, så da gikk jeg bare utifra mine dekkdim som jeg har. Link: http://www.interdekk.no/categories/summ ... 18&x=0&y=0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pocket Skrevet Mars 25, 2007 Share Skrevet Mars 25, 2007 Men nå kjører vel Søreng på 19" så vidt jeg har fått med meg! Og da blir regnestykket fort litt annerledes Forøvrig kjører jeg på Falken dekk, som jo er ganskje billige, og er fornøyd med de! Holder for den vanlige mannen i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 25, 2007 Share Skrevet Mars 25, 2007 Ser at dekkonline.com skal ha 1783,20kr per kumho ku31 dekk i dim 225/35-19 inkludert frakt. Da er vel den prisen du har fått rimelig ok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Mars 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2007 Men nå kjører vel Søreng på 19" så vidt jeg har fått med meg! Og da blir regnestykket fort litt annerledes Forøvrig kjører jeg på Falken dekk, som jo er ganskje billige, og er fornøyd med de! Holder for den vanlige mannen i gata stemmer, dekkdim er 225/35R19... Sorry, glemte det i farten! ja, falken kunne sikkert vert noe, jeg vil ha noen dekk som holder brukbart, helst sporer lite og ser litt fete ut (og ikke er alt for dyre) hehe! Hadde sett for meg at jeg måtte ut med en 6-8000 for alt dette i denne dimmen.. Har fått fortalt at jeg har en trasig dimensjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Mars 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2007 Ok, det står i grunnen mellom 2 dekk nå... Kumho KU-31 til 8000,- inkl alt her i byn! Eller DUNLOP SPORTMAXX XL E Sistnevnte kan jeg kjøpe gjennom to nettbutikker; hos dekkonline.com Artikel Pris/st Antall Beløp Dunlop SP SPORT MAXX 225/35 R19 ZR XL mit Felgenschutz 1771,00 NOK x4 = 7084,00 NOK Summen 4 dekk = 7084,00 NOK inkl mva og frakt! Eller hos dekkexpress.no Vare Pris pr. stk. Antall Total (inkl. MVA og frakt) DUNLOP SPORTMAXX XL E 1.910,- NOK x4 stk. 7.640,- NOK Total 7.640,- NOK Hvilke skal jeg velge, er dunlop bedre enn kumho? Noen som har handlet hos disse nettbutikkene før og vet om de er pålitelige og hvor lang tid det tar ca? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Mars 26, 2007 Share Skrevet Mars 26, 2007 Jeg bestilte dekk hos www.dekkonline.com den 19., og venter fortsatt, må tydeligvis påregne litt ventetid derfra.. Heldigvis er de såpass seriøse at du kan spore forsendelsen steg for steg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mars 26, 2007 Share Skrevet Mars 26, 2007 Jeg har forøvrig super-dårlig erfaring med DEKKEXPRESS.no, så ville styrt unna dem. Er riktignok... tja... 1,5 år siden jeg kjøpte fra dem, men erfaringen min derfra har holdt meg unna dem hittil (og i all fremtid). Erfaringen er dårlig kommunikasjon med folkene (til tider umulig å få snakket med), lang leveringstid, osv osv. Jeg ringte en del til DHL (minnse jeg) som dem brukte som fraktselskap, og dem sa også til meg at dem har meget dårlig erfaring med dekkexpress selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå