Oyvinds Skrevet Mars 25, 2007 Skrevet Mars 25, 2007 Ønsker å kjøpe stoler til en 2dørs e30! Om det er sportsstoler eller vanlige er det samme, så lenge de er i ok stand. Trenger bare fører og passasjerstolene, men kan alltids kjøpe komplett interiør!
veglin Skrevet Mars 26, 2007 Skrevet Mars 26, 2007 Hei! Har orginale seter som har sittet i en Bmw 318i e30! vet ikke helt åssen stand de er i nå, pga bilen kræsja, og har stått stille i vinter. kan sjekke, visst du er interessert!
Oyvinds Skrevet Mars 27, 2007 Forfatter Skrevet Mars 27, 2007 Ja, viss du har mulighet og så gi meg en tilbakemelding er det knall!!
Oyvinds Skrevet April 1, 2007 Forfatter Skrevet April 1, 2007 Det samme egentlig! Skal ha skinn senere, men må ha noe midlertidig nå!
Dalern Skrevet April 1, 2007 Skrevet April 1, 2007 Det samme egentlig! Skal ha skinn senere, men må ha noe midlertidig nå! Okaj, da skal jeg sjekke i morra. Tror kansje jeg har. Driver og rydder litt på "lageret" hjemme. Så da skal jeg ha vekk litt diverse. Sender deg en PM i morra=) \\Dalern
Oyvinds Skrevet April 7, 2007 Forfatter Skrevet April 7, 2007 bump .... trodde ikke det var sA problematisk A fA tak i dette
Dalern Skrevet April 11, 2007 Skrevet April 11, 2007 bump .... trodde ikke det var sA problematisk A fA tak i dette har noen sorte. førerstolen er det slitasje på, på det vanlige stedet men. Ser ok ut ellers da. Hadde de i min egen frem til jeg kjøpte sportstolen=) Hvis ikke har jeg 2 grønne, som går ann. Begge er av orginal type \\Dalern
Dalern Skrevet April 16, 2007 Skrevet April 16, 2007 Pris på de sorte? Humm. Vet ikke hva de er verdt jeg. Kan du ikke komme med ett forslag? =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå