p1mp Skrevet Mars 26, 2007 Share Skrevet Mars 26, 2007 Jeg presterte å sette fjæra på høyre side foran opp-ned! (skriften var opp-ned osv.) På venstre satt jeg den riktig vei, det som var litt rart var at på høyre side måtte jeg spenne ordentlig med fjærklemmer for å få de på fjærbeinet men på venstre side, altså den jeg satt riktig vei, da trengte jeg nesten ikke spenne fjærene i det hele tatt? Men uansett så er den lav og deilig på begge sider og nydelig å kjøre med.. så er det noe jeg bør gjøre noe med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p1mp Skrevet Mars 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2007 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpower20 Skrevet Mars 26, 2007 Share Skrevet Mars 26, 2007 Har nok neppe noe å si vil jeg tro Fjæren mister ikke noe funksjon uansett hvilken vei den står. På E30 er vel fjæren lik oppe som nede (i diameter). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet Mars 26, 2007 Share Skrevet Mars 26, 2007 Ingen problem, tut og kjør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå