andreee Skrevet Mai 10, 2007 Share Skrevet Mai 10, 2007 etter som jeg ser det er min i bedre stand enn din, og jeg har fått bud på 65 da tviler jeg på du får det. no offence Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glenn.G Skrevet Mai 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2007 etter som jeg ser det er min i bedre stand enn din, og jeg har fått bud på 65 da tviler jeg på du får det. no offence ok så du ser at min er i dårlig stand bare ved å se på bilde.. bra gjort.. ja vi får se hva jeg får igjen. vet hvertfall at min er i go stand. men lykke til med salget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet Mai 11, 2007 Share Skrevet Mai 11, 2007 Sa ikke at din var i dårlig stand, jeg sa ettersom jeg ser på INFormasjonen OG bildene er nokk min bedre istand, og jeg har fått bud på 65 så jeg tviler du får 65 for denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glenn.G Skrevet Mai 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2007 Sa ikke at din var i dårlig stand, jeg sa ettersom jeg ser på INFormasjonen OG bildene er nokk min bedre istand, og jeg har fått bud på 65 så jeg tviler du får 65 for denne ok.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 22, 2007 Share Skrevet Mai 22, 2007 er du intr i dyrere bil i innbytte? e46 320i. godt utstyrt 98 mod. vil ha 60 imellom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg