Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal bytte støtdempere på min E36 Coupe..

Bilen er senket, men jeg er desverre usikker på hvor mye.. tror det er 40/30 eller 55/40..

Iallefall, er det noen som har noen dempere di vil anbefale å gå for?

Har fått anbefalinger om både koni og bilstein, men er usikker på hvilke jeg skal velge..

Skrevet

Sist jeg sjekket med autotrio, så lå bilstein b12 hos dem på ca 5900,-, hagenisse.

Både hagenisse og jeg har Bilstein B12 og er begge meget fornøyde. Disse senker bilen ca 40/35mm.

Hagenisse har H&R-fjærer og jeg har Eibach. Eibach skal være en smule mer komfortable.

Skrevet

Jeg kjøpte et B12 sett fra autotrio, de eibachfjørene mått jeg bytte for de var jo altfor høye bak og lav forran, så ikke ut. Så faktisk ut som bilen var senka sirka 80/0 Kan jo ha være at jeg fikk feil ellerno da..

Men uansett, kjempeservice hos autotrio, fikk byttet til et H&R sett uten at det kostet en krone.

Skrevet
Både hagenisse og jeg har Bilstein B12 og er begge meget fornøyde. Disse senker bilen ca 40/35mm.

Hva for noe rart er det du skriver nå da? :lol: Jeg har ikke B12, jeg har kun bilstein sprint ( B8 ) + H&R fjærer. Du har derimot B12-kittet, som jo bare er fire sprint + noen eibach fjærer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...