ice Skrevet Mai 3, 2007 Share Skrevet Mai 3, 2007 Kan eventuelt også selges komplett med girkasse og alt man trenger mot et tillegg i pris, plug and play! kjøper den for 7000.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Mai 3, 2007 Share Skrevet Mai 3, 2007 hva vil det koste å evt sende denne til brønnøysund, nordland? går hurtigrute hit evt. Jeg har en 325 uten motor og gir stående som jeg har lyst å få igang om det er grei pris på motor/girkasse. må være komplett om det skal være intressant sånn at jeg bare kan montere å kjøre. Pris,komplett plug'n'play? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stibolso Skrevet Mai 5, 2007 Share Skrevet Mai 5, 2007 har bare komplett motor. uten ledningsnett. trur ikke at det koster allverden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Mai 6, 2007 Share Skrevet Mai 6, 2007 jeg har ledningsnett og hjerne til denne motoren stian kan sende med det for 1500 ekstra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Mai 6, 2007 Share Skrevet Mai 6, 2007 PS: dette er ledningsnett med girkassefølere......86 mod ledningsnett og hjerne det er girkasseføler hull på den girkassen som står på motor`n din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stibolso Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 PS: dette er ledningsnett med girkassefølere......86 mod ledningsnett og hjerne det er girkasseføler hull på den girkassen som står på motor`n din Hvordan blir dette når det er 89mod motor ? 89mod har jo følere på triggerhjul framme på motoren og ikke på girkasse, så hvordan vil motoren oppføre seg med gammelt ledningsnett? vil den i det hele tatt starte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nikko_e30 Skrevet Mai 8, 2007 Share Skrevet Mai 8, 2007 bare å prøve det da:D siden det er en 88+ motor er det jo mye enklere å montere turbo å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stibolso Skrevet Mai 28, 2007 Share Skrevet Mai 28, 2007 fortsatt til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stibolso Skrevet Mai 28, 2007 Share Skrevet Mai 28, 2007 vist noen er interisert ta kontakt på 90923375 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Mai 28, 2007 Share Skrevet Mai 28, 2007 Tar den jeg, om vi kan få ordnet frakt til nordtrøndelag, eventuelt tr.heim? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stibolso Skrevet Mai 28, 2007 Share Skrevet Mai 28, 2007 frakt er ingen problem. har en kompis som kjører for linjegods han kan ta den me seg. eller jeg kan kansje sende den med en dagblade bil fra molde til tr.hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stibolso Skrevet Mai 29, 2007 Share Skrevet Mai 29, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stibolso Skrevet Mai 30, 2007 Share Skrevet Mai 30, 2007 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Mai 30, 2007 Share Skrevet Mai 30, 2007 det er stiv pris jah, alle som skal ha 325 motor som er så ny burde få med girkassa til den prisen...eg var interisert heilt til eg såg att den ikkje var med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå