Nautiluz Skrevet Mars 26, 2007 Skrevet Mars 26, 2007 Selger 4stk Oz felger felgene er ikke pene. Men rette/runde så dem passer bra til bane + at dem er breie!! Sitter 245 dekk på nå. Dem har sittet på e34. Noe spor igjen på dekkene (nok til noen morsomme runder på rudskogen 18 mai) Felgene kan også bli pene om dem får ett strøk med lakk. Så dette kan bli kvalitets felger til en grei penge. Bud over 2500kr motas..
Nautiluz Skrevet Oktober 7, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2007 Disse er enda ikke solgt. Selges mot henting til første mann med 1000kr. Har også Gislaved vinterdekk 16" til e34, piggdekk. Ikke alverden med pigger igjen på to av dem.. Men bra mønster selges for 1000kr
bmw_man Skrevet Oktober 10, 2007 Skrevet Oktober 10, 2007 Hei. Jeg er interessert i felgene dine, aberet er at jeg bor i bergen. Har for øvrig slekt av min bedre halvdel som bor i Sarpsborg. Er jo ikke så langt fra der du bor det?? Kunne kanskje ordnet med at de henta dem og betalte.. Evt. jeg hadde betalt forskudd og du sendte på halv-palle... Bare tenker litt høyt her jeg.. Mvh Tom A Andersen
Nautiluz Skrevet Oktober 10, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2007 Det er en som har skrevet på PM til meg at han skal ha dem. Om han ombestemmer seg skal jeg si i fra. Michael
bmw_man Skrevet Oktober 10, 2007 Skrevet Oktober 10, 2007 Okei.. Høres bra ut. Send meg gjerne SMS på 92018158. Tom A
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå