thfroysa Skrevet Mars 26, 2007 Share Skrevet Mars 26, 2007 Hvilke felger skal jeg velge til min 320 d touring ? 2003 mod. Setter pris på div. bilder med aktuelle felger på bil..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mars 26, 2007 Share Skrevet Mars 26, 2007 Kansje du finne noen felger du liker på Google . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.Wenaas Skrevet Mars 26, 2007 Share Skrevet Mars 26, 2007 Jeg ville valgt Breyton Magic i 19" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mars 26, 2007 Share Skrevet Mars 26, 2007 BBS RS-GT er utrolig fete Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mars 26, 2007 Share Skrevet Mars 26, 2007 BBS RS-GT er utrolig fete Forelska meg helt i de der idag hos dekk og felgforhandleren, men da jeg fikk vite prisen på 10 000kr per felg uten dekk så ble det en lit for dyr kjærlighet for meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet Mars 26, 2007 Share Skrevet Mars 26, 2007 BBS RS-GT, utrolig fete felger.. det er deilig å ha rabatter må jeg si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andhess Skrevet Mars 27, 2007 Share Skrevet Mars 27, 2007 Hvem selger Breyton felger "billig" i Norge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HelgePer Skrevet Mars 27, 2007 Share Skrevet Mars 27, 2007 Hvilken prisklasse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suprapete Skrevet Mars 27, 2007 Share Skrevet Mars 27, 2007 Førstevalg av nye felger og spesielt på en 3serie coupè må bli RH AK Phönix. 3-delte 19"... Akk, hadde man hatt litt penger til overs nå... Tror de ligger mellom 15-20K for full pakke med dekk. Dødsrå felger! RH AK Phönix: På 3 serie: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mars 27, 2007 Share Skrevet Mars 27, 2007 BBS RS-GT er utrolig fete Forelska meg helt i de der idag hos dekk og felgforhandleren, men da jeg fikk vite prisen på 10 000kr per felg uten dekk så ble det en lit for dyr kjærlighet for meg Ja, helt syk pris på dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå