TCCW Skrevet Mars 27, 2007 Share Skrevet Mars 27, 2007 Pris på diff? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tingen__ Skrevet Mars 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2007 betyr om du skal ha den snart eller om det er lenge til. 4000 for diffen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard Skrevet Mars 27, 2007 Share Skrevet Mars 27, 2007 Jeg byr ikke på ting, hvis jeg ikke har penger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tingen__ Skrevet Mars 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2007 hehe. beklager. men når kan du eventuelt hente da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard Skrevet Mars 28, 2007 Share Skrevet Mars 28, 2007 Hmm, har du mulighet til å møte meg et lite stykke da? Har det stått på bil før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Warsteiner Skrevet Mars 28, 2007 Share Skrevet Mars 28, 2007 Er det mulig å få kjøpt KUN m3 sideskjørtene?? mvh even Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tingen__ Skrevet Mars 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2007 heh, nei. selges kun komplett. se på www.koed.dk så har de sikkert der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard Skrevet Mars 28, 2007 Share Skrevet Mars 28, 2007 Hmm, har du mulighet til å møte meg et lite stykke da? Har det stått på bil før? ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tingen__ Skrevet Mars 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2007 ja jeg kan gått kjøre imot deg et stykke haavard så ikke at du hadde spurt skjønner du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tingen__ Skrevet Mars 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2007 haavard skrev: Hmm, har du mulighet til å møte meg et lite stykke da? Har det stått på bil før? nei det har ikke gjort det, er prøvemontert litt, men bilen min var rammeskeiv så jeg la alt på is. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tingen__ Skrevet April 2, 2007 Forfatter Share Skrevet April 2, 2007 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
john89 Skrevet Mai 23, 2007 Share Skrevet Mai 23, 2007 Har du solgt breddinga til m3 eller??? Hvis ikke, hva er prisen???? Telefon : 45 88 16 47 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå