323i Skrevet Mars 26, 2007 Share Skrevet Mars 26, 2007 Etter eg fikk på nye felger med 225 dekk bredde (215 tidligere) har eg på relativt kort tid fått mer og mer risting i rattet/bilen når eg kommer opp i litt fart. Fikk også igår noen merkelige "klikkelyder" fra venstre fremdekk når eg bremser. På NAF test I oktober fikk eg beskjed om at opphengskuler foran, nedre høyre og venstre var noe slitt, kan det vere disse som er verre og begynner og skaper problemer for meg nå? Kommer også nå en "klikke" lyd fra venstre frem hjul når eg kjører men innbilder meg at dette er enda noe annet igjen? Er ny når det kommer til bil "mekking"! men er sta og har "mekking" i maskin på skip som yrke så skal gjøre det selv! så fint om eg kan få noen tips og gjerne forklaring til hvordan eg bytter og hvilke deler. På forhånd takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 26, 2007 Share Skrevet Mars 26, 2007 Skift begge bærearmene til bærearmer fra E30. Disse har samme geometri, men mye bedre opphengskuler. De originale E36 opphengskulene er mildt sagt rævva. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Sunde Skrevet Mars 27, 2007 Share Skrevet Mars 27, 2007 Har du slitte bærekuler så er det bare å bytte til E30 bærearmer med en gang. Kan du forklare denne klikkelyden litt bedre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå