cmito Skrevet Mars 26, 2007 Share Skrevet Mars 26, 2007 Kjedet meg på søndag, så det ble til at jeg tok meg en tur med bilen, for å knipse noen bilder. Først litt fakta om bilen: Bilen er en 93 Mod som ble importert i 2003. Selv kjøpte jeg den for 5mnd siden, og har ikke angret i det heletatt. En nydeli kjøremaskin, som er moro å kjøre:) Planer for bilen: ( ) Bytte frontrute ( ) Bytte bærekuler ( ) Bytte pærer på xenonlys ( ) Fylle gass på aircondition ( ) Lakkere M3 Diffuser ( ) Crome Grøftelys (knuste de forrige) ( ) E46 "trunk-lip" ( ) Rette panser ( ) full lakkering av bilen (Org. farge seff) ( ) Sote alle vinduer på nytt ( ) Montere shortshift ( ) Sort gulvteppe ( ) Reparere dørlås (X) Bytte leksuslykter ut med Crystal baklykter (X) Angeleyes (X) Orginale M3 skjørter (Til lakking) (x) Ny bakfanger (skal lakkes snart) (X) Montert tårnstag framme (x) M-Tech dørlister (skal lakkes) (x) ///M Lister i dørkarmen (X) Byttet foringer i bærearm bak (x) Byttet alt av bremser Enkelte ting kan ta litt tid, da jeg bare er student for tiden. Begynner i lære Som lastebilmekaniker til høsten håper jeg på, så da vil jeg nok få litt bedre økonomi iallefall. Ble litt sent nå, så gidder ikke å skrive noe til hvert bilde. Dere får si hva dere syns! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Mars 26, 2007 Share Skrevet Mars 26, 2007 Pen bil, pen farge, og med planene dine tror jeg den kan bli enda bedre Utifra bildene er det ikke mye mere enn felger og lakkerte lister som skal til før at den der ser nesten helt perfekt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmito Skrevet Mars 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2007 Pen bil, pen farge, og med planene dine tror jeg den kan bli enda bedre Utifra bildene er det ikke mye mere enn felger og lakkerte lister som skal til før at den der ser nesten helt perfekt ut. Takker Skal kanskje begynne å gjør klar felgene nå til helga. Skal sandblåse de, så blankpolere kanten, å så lakke de svarte eller sølv i midten. Er forresten OZ Ceres felger jeg snakker om. Har også disse felgene: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet Mars 27, 2007 Share Skrevet Mars 27, 2007 Nydelig bil. Den fargen er spesiell Oz Ceres har en fyldig kant Liker planene dine. legg ut litt bilder av arbeidet med renoveringen av felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Mars 27, 2007 Share Skrevet Mars 27, 2007 pen bil,men skulle byttet teppe til sort..passer mye bedre men veldig pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mars 27, 2007 Share Skrevet Mars 27, 2007 Ser ut som en veldig pen bil i god stand Likte fargen Skiller seg ut en del den der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Mars 27, 2007 Share Skrevet Mars 27, 2007 Veldig fin bil Høres ut som dette kommer til å bli bra. Spesiell farge... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Mars 27, 2007 Share Skrevet Mars 27, 2007 Nydelig bil med pen farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmito Skrevet Mars 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2007 Nydelig bil. Den fargen er spesiell Oz Ceres har en fyldig kant Liker planene dine. legg ut litt bilder av arbeidet med renoveringen av felgene Takk Skal prøve å huske kameraet når jeg skal ut på jobb å holde på med felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Mars 27, 2007 Share Skrevet Mars 27, 2007 Fin bil! Liker bmw uten spoiler. Vurdere selv og ta av spoileren min når jeg får meg ny bakluke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmito Skrevet Mars 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2007 Fin bil! Liker bmw uten spoiler.Vurdere selv og ta av spoileren min når jeg får meg ny bakluke.. Har plan om å ha en "trunk-lip" på bakluka, sånn som er på e46, har fått litt hekta på d. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Mars 28, 2007 Share Skrevet Mars 28, 2007 Synes det ser litt kjipt ut, uten spoiler. Så sett på den blir bra det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Mars 28, 2007 Share Skrevet Mars 28, 2007 Nice ride! OZ Ceres blir gull Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmito Skrevet April 3, 2007 Forfatter Share Skrevet April 3, 2007 Nice ride! OZ Ceres blir gull Mhm Må bare få valset hjulbuene! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå