Mack10 Skrevet April 6, 2007 Share Skrevet April 6, 2007 Passer disse på E46!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GromBil.com Skrevet April 6, 2007 Share Skrevet April 6, 2007 Hvis dette er snakk om felgene på bildet (Som forøvrig er min gammle BMW og felger ) så er inpresset beregnet for E34\E39. Disse ble kjøpt for å få feitere look bak. Men de ble kansje litt i det drøyeste laget på 328èn uten seriøs bredding bak. Fremme må man ha spacer på e36, men ikke 5-serien Håper jeg hjalp til nå og ikke motsatt. Felgene kostet forøvrig rett under 19.000kr ordinær pris. Mener de må være verdt ca prisen som forlenges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet April 6, 2007 Forfatter Share Skrevet April 6, 2007 Takk GromBil.com. Trenger vel bare litt valsing bak. Ingen bredding vel?!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet April 6, 2007 Forfatter Share Skrevet April 6, 2007 Kom med bud visst noen mener det er for dyrt. De må vel mer eller mindre vekk!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Widejuggao Skrevet April 6, 2007 Share Skrevet April 6, 2007 i følge bildene så ser det nesten akkuratt passe bra ut bak der en liten tynn en me valsen for og legge in kanten så er stuket på plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet April 6, 2007 Forfatter Share Skrevet April 6, 2007 Ja det var det jeg trodde også. Har sett e36/e46 med breiere felger/dekk enn dette med bare valsing.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GromBil.com Skrevet April 6, 2007 Share Skrevet April 6, 2007 Jo valsing holder... Men bredding er ideelt om man vil ha den litt nedpå. Jeg kjøpte KW sitt justerbare dempersett og justerte til den store gullmedalje. Blei greit, men subbet om veien var humpete og dårlig med full bil. Felgene er ihvertfall skikkelig digg! Kunne egentlig vurdert dem selv, men siden jeg selv fikk godeal via sponsor blir det litt dumt men løp og kjøp. Disse felgene er gromme på BMW! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fugl Skrevet April 7, 2007 Share Skrevet April 7, 2007 har sendt deg pm .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet April 8, 2007 Forfatter Share Skrevet April 8, 2007 SOLGT!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå