Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble ferdig med mitt turboprosjekt for 2 år siden og nå er det tid for oppgradering. Nå sitter jeg med en m30b30 blokk med turbostempel fra 745 og 535 veiv noe som tilsier at dette blir en 3,2 liter. Jeg vurdere og bytte ut denne blokka med en m30b34 (m535) blokk og muligens gå for nye smidde stempler osv, men det er jo relativt dyrt. Noen som har peiling på om det finnes noen fordeler med den ene blokka fremfor den andre? Eventuelt tips til oppsett på en m30b34 blokk mtp veiv, råder, stempler osv?

Skrevet

sånn ang oppsett så vet jeg ikke, men ser da ingen ulemper med b34'n kontra b30'n.. sylinderveggene er jo fortsatt tykke nok i massevis.

ville vel gått for b34'n jeg da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...