mbrothe Skrevet Mars 27, 2007 Skrevet Mars 27, 2007 Skal til å montere senkesett (35mm) på touringen og vurderer i den anledning å skifte demperne forran i samme slengen. Ser det er stor forskjell i priser på dempere og trenger da noen tips. Er egentlig uaktuellt med alt over 1000 kr stykke, da venter jeg heller til de orginale takker for seg. Koed selger korte dempere fra FK til 589 dkk pr stk. To slike blir kostende ca 1600 nok ink. moms. Demperne fra Koni (sport) og Bilstein (B8 Sprint) koster forøvrig 1400 dkk pr. stk og er ikke aktuelle i denne omgang. Hvordan er det med billigere serier fra disse merkene, evt. andre merker som ikke koster flesk. Biltema her billig dempere, men er det noe som varer? Bilen fungerer som bruksbil, og jeg er ute etter noe som er greit å kjøre på og som ikke minst varer. Trenger ikke top-of-the-line, sånnt er vel for de som ligger klistra rundt banen..
mbrothe Skrevet Mars 28, 2007 Forfatter Skrevet Mars 28, 2007 Ingen? Nei da blir det vel Fk dempere da?
kukkhue Skrevet Mars 28, 2007 Skrevet Mars 28, 2007 hva med monroe dempere? de har hvist litt avhvert. Har kjøpt monroe reflex selv til både forran og bak + fjærer. bare et forslag..
mbrothe Skrevet Mars 28, 2007 Forfatter Skrevet Mars 28, 2007 hva med monroe dempere? de har hvist litt avhvert. Har kjøpt monroe reflex selv til både forran og bak + fjærer.bare et forslag.. Aldrig hørtom, men hvis prisen er rett og folk har bra erfaringer kan det være interessangt
Ad|oS Skrevet Mars 28, 2007 Skrevet Mars 28, 2007 Jeg har kjøpt noe som heter AL-KO dempere. Har ikke satt dem på bilen enda, men folk har visst vært fornøyd med dem. Ikke altfor dyre... www.autospar.no er en bra side der de selges billig
Ivanrogov Skrevet Mars 28, 2007 Skrevet Mars 28, 2007 Biltema sine har dårlig rykte. Men tviler på at de er så dårlige som enkelte skal ha det til. Fungerer nok helt fint i en orginal bil. Men jeg tviler på at senkesett og biltema dempere går godt ilag.
Bonden Skrevet Mars 28, 2007 Skrevet Mars 28, 2007 Det varer vel ikke så lenge med orginal dempere og senkesett heller Jeg har litt dårlig erfaring med dette Når dempern må begyne å jobbe i et nytt område av støtdempersylindern.kan vel gå men ikke for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå