Gå til innhold

Hjelp! Problem med DVD-navigasjon til E46!


Anbefalte innlegg

Jeg har en TeleAtlas plate og en Navteq plate (begge DVD og brent) for å sammenligne de to karttypene. Har nå brukt TeleAtlas en stund og det har fungert veldig fint bortsett fra noen småfeil her i Oslo. Skulle derfor nå bytte til Navteq sin DVD. Den feiler å laste og nå får jeg ikke ut igjen plata! Har forsøkt både med tenning på og av som jeg ser andre har foreslått tidligere.

Når jeg setter den inn så står skjermen bare og er svart, så kommer BMW-logoen opp et par sekunder før den blir svart igjen (blafrer litt som TV med dårlig signal). Går i sykluser slik. Skiva kommer ikke ut igjen.

Hva kan jeg gjøre??

Håper noen kan hjelpe fort ellers blir påskeutfarten en pine...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh... Heldigvis! En halvtimes ytterligere "mokking" så kom plata plutselig ut :D Den skal ikke inn igjen...

Må korrigere hvilke plater det var. Navteq var en brent Verbatim DVD med kart over Europa, mens TeleAtlas var brent Sony CD med kart over kun Skandinavia. Begge 2007. Jeg vet ikke om det er relevant for problemet. Vil gjerne prøve Navteq'en også, så mulig jeg prøver å brenne på et annet merke over påske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...