compact Skrevet Mars 28, 2007 Skrevet Mars 28, 2007 "Jeg er glad Eddie kom like hel fra ulykken, men drømmebilen min ble ødelagt. Jeg dro til traileren min i et kvarter og tenkte: «Det er mennesker som dør hver eneste dag. Mange verre ting skjer i verden,» sier Sadek til nyhetsbyrået AP. " hørest nesten ut som han ville drepe stakkars Eddie
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Mars 28, 2007 Skrevet Mars 28, 2007 Hehe det skal ikke være lett. Men tror han må ta lappen på nytt
///Magnus Skrevet Mars 28, 2007 Skrevet Mars 28, 2007 Forbanna amerikanere... Klarer ikke å kjøre europeiske biler. Hvordan han klarer å få en Ferrari til å understyre så voldsomt, skjønner ikke jeg...
|Andreas| Skrevet Mars 28, 2007 Skrevet Mars 28, 2007 Forbanna amerikanere... Klarer ikke å kjøre europeiske biler. Hvordan han klarer å få en Ferrari til å understyre så voldsomt, skjønner ikke jeg... Skjønner ikke jeg heller. Rare greier...
Robin_Isak Skrevet Mars 28, 2007 Skrevet Mars 28, 2007 Forbanna amerikanere... Klarer ikke å kjøre europeiske biler. Hvordan han klarer å få en Ferrari til å understyre så voldsomt, skjønner ikke jeg... Den bilen der har nok dekk som må varmes skikkelig for å få grep. Med kalde dekk og feil inngang i svingen for så å gjøre dumme ting med gass/brems burde kunne få den til å understyre hur mycket som helst...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå