compact Skrevet Mars 28, 2007 Share Skrevet Mars 28, 2007 "Jeg er glad Eddie kom like hel fra ulykken, men drømmebilen min ble ødelagt. Jeg dro til traileren min i et kvarter og tenkte: «Det er mennesker som dør hver eneste dag. Mange verre ting skjer i verden,» sier Sadek til nyhetsbyrået AP. " hørest nesten ut som han ville drepe stakkars Eddie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Mars 28, 2007 Share Skrevet Mars 28, 2007 Hehe det skal ikke være lett. Men tror han må ta lappen på nytt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mars 28, 2007 Share Skrevet Mars 28, 2007 Himmelsk å se på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Mars 28, 2007 Share Skrevet Mars 28, 2007 Forbanna amerikanere... Klarer ikke å kjøre europeiske biler. Hvordan han klarer å få en Ferrari til å understyre så voldsomt, skjønner ikke jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Mars 28, 2007 Share Skrevet Mars 28, 2007 "Brother cant drive".. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mars 28, 2007 Share Skrevet Mars 28, 2007 Forbanna amerikanere... Klarer ikke å kjøre europeiske biler. Hvordan han klarer å få en Ferrari til å understyre så voldsomt, skjønner ikke jeg... Skjønner ikke jeg heller. Rare greier... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin_Isak Skrevet Mars 28, 2007 Share Skrevet Mars 28, 2007 Forbanna amerikanere... Klarer ikke å kjøre europeiske biler. Hvordan han klarer å få en Ferrari til å understyre så voldsomt, skjønner ikke jeg... Den bilen der har nok dekk som må varmes skikkelig for å få grep. Med kalde dekk og feil inngang i svingen for så å gjøre dumme ting med gass/brems burde kunne få den til å understyre hur mycket som helst... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå