Gå til innhold

Mini Cooper S

Patrick B
 Share

Anbefalte innlegg

Hertz her eg bur har ein mini copper s trimmet hos ACS. De er ein svært artif bil og kjøre, går temmlig bra kan du sei. :-)

Minus eg syntes er at den e framhjulstrekk og me so mykje hester so spinner den lett ved gasspådrag, Viss ikke plass og fornuft tilseier no, so e de ein ekstremt morsom bil og kjøre og ha..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med den M5'en du tenkte på da? :)

egentlig så syns ikkje eg den har så fryktelig dårlig plass som folk vil ha det til... men det er sikkert bare neg stilige biler er det ivertfall

Kansje det er du som er liten? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heite!! Det sto en svart mini Cooper S Works ett eller annet, hos BMW i Stuttgart sist jeg var der. Den hadde 218Hk, bøttestoler i svart skinn og var sinnsykt rå! Sto en plakett inne i den der det sto at den var nr.99 av 100 produserte. Mini cooper S GP er rå, men denne var langt råere selv om den hadde baksete! Minuset er at den kommer særs ugunstig ut med de nye avgiftene :(

Første gang jeg har siklet på en gnager :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med den M5'en du tenkte på da? :)
egentlig så syns ikkje eg den har så fryktelig dårlig plass som folk vil ha det til... men det er sikkert bare neg stilige biler er det ivertfall

Kansje det er du som er liten? ;)

er ikkje så liten nei.. er over 1.80 lang :roll: har kanskje noe med at eg ikkje krever så mye plass kanskje.. ?? hehe :lol: men uansett, det er en sykt stilig bil, spes den svarte der! :shock::twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderte den strekt. den forrige modellen riktignok.

Ulemper jeg så er plassen og trekk på forhjulene. Jeg testet med ett wakeboard og da måtte jeg legge ned begge setene bak. Så plassen er liten!

En annen ting som plaget meg var at intriøret dvs speedometer osv er veldig plastik. virker litt som det bare er limt på og kvaliten er deretter.

Bilen er ikke ganske lav og stiv og med 17/18 tommere er det mang som synes den kan være ubehagelig å kjøre. Jeg synes det bare var moro.

Lykke til!! Hadde det vært 4*4 eller bakhjulstrekk hadde jeg kjøpt den på flekken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heite!! Det sto en svart mini Cooper S Works ett eller annet, hos BMW i Stuttgart sist jeg var der. Den hadde 218Hk, bøttestoler i svart skinn og var sinnsykt rå! Sto en plakett inne i den der det sto at den var nr.99 av 100 produserte. Mini cooper S GP er rå, men denne var langt råere selv om den hadde baksete! Minuset er at den kommer særs ugunstig ut med de nye avgiftene :(

Første gang jeg har siklet på en gnager :D

Hehe ja de works`utgavene er rå! Må også si det er en av de første gangene jeg har vurdert framtrekk. Eneste ringte bmw i tromsø i dag, han mente det var daimler/chrysler motor i den. Sikkert en god motor, men det trakk litt ned syns jeg, var sikker på at det var en bmw motor i den, mener å ha lest det en plass... :roll: Så jeg regner med det er tilbake på planen om å importere en 97/98 mod 328ci E36 m-sport :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...