Ampfiler Skrevet Mars 27, 2007 Skrevet Mars 27, 2007 Heisann! Jeg skal bygge turbomotor til bmw`en min. Jeg skal kjøpe inn en 525 motor, som skal overhales, med smidde stempler og råder. Trenger derfor anbefalinger fra dere som har gjort noe lignende eller kan masse ! Vært innom kimmit-sport sine sider da jeg har hørt mye bra om dette firmaet, Sett på blandt annet, bensintrykks reg. Grenrør Råder Hvor handler man en god toppakning som tåler litt? Hva har dere gjort for å senke kompressjonen? Hvor handler man datasprut? Hvem er billigst og best på mapping? - Kommer nok til å bruke VSmotor, da dem holder til ett steinkast unna meg. Fortell meg litt om prosjektet ditt. om hva du har gjort og tips+triks!
E.Wenaas Skrevet Mars 27, 2007 Skrevet Mars 27, 2007 Fyr løs karer! Her inne er det da plenty med folk som har skrudd på turbomotorer
Ampfiler Skrevet Mars 27, 2007 Forfatter Skrevet Mars 27, 2007 Høres veldig bra ut. Prosjektet vil går over tid, derfor jeg skal kjøpe meg en motor og skru på istedenfor å skru på den som sitter i bilen. Kjøper inn alle dela og kliner det inn i bilen på en helg..
sh0rty^ Skrevet Mars 27, 2007 Skrevet Mars 27, 2007 Ser du er ny her, det er mange som har gjort dette før deg, deriblandt jeg. Søk litt i forumet, og sjekk prosjekt delen av forumet, så finner du nok svar på mesteparten av det du lurer på. Men du skal vite at om du aldri har hatt et turbo prosjekt før, så skal du vite at å kjøre på med smidd innmat så er ikke det bare bare, det drar med seg endel, også koster det kling. En snikkonvertering med dekomp orginal stempel og o-ringing av blokk grenrør og tilleggsprut + 1 bar ladetrykk så er du der i førsteomgang men se i forumet mann, der finnner du alle svar du trenger
E30 ex Skrevet Mars 27, 2007 Skrevet Mars 27, 2007 Har du virkelig gått gjennom alle prosjekttrådene og ikke funnet svar på de spørsmålene? Les deg opp litt du og så spørr du konkret om det du trenger hjelp til. Lykke til.
Ampfiler Skrevet Mars 27, 2007 Forfatter Skrevet Mars 27, 2007 hehe, fant faktisk ut i går kveld att det var en prosjektdel på forumet. Ja jeg ante meg vel att dette koster peng, men jeg vil gjøre det skikkelig med en gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå