Dr_S Skrevet Mars 28, 2007 Share Skrevet Mars 28, 2007 Da er datoen klar, det blir iår som ifjor, lørdagen før Tryvanns vårmønstring! Sted: Kepler Bilpleie på Sem Vi begynner i 10-tiden, her vil det bli mulighet for å vaske og polere din BMW Vi tar med grill og pølser. Møt opp for litt dekksparking og sosialt samvær med likesinnede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Mars 28, 2007 Share Skrevet Mars 28, 2007 Regn med meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Mars 28, 2007 Share Skrevet Mars 28, 2007 Regner med å få med meg både dette og mønstring i år, for første gang faktisk! Passe på å våkne i år jeg da Thomas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toomas Skrevet Mars 28, 2007 Share Skrevet Mars 28, 2007 høres interessant ut. får prøve og ta meg en tur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mars 28, 2007 Share Skrevet Mars 28, 2007 Skal ordne fri fra jobb, supert at det starter kl 10 i år . Så Vestfold folk her inne: Still opp på dette da, vær med å skap et godt BMW miljø i Vestfold!!! . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2007 Espen, ja...du må stille vekkeklokka di iår Og logge deg av nettet kl 21 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Mars 28, 2007 Share Skrevet Mars 28, 2007 haha espen! så tidlig.. off a skal vel ikke klage, enda værre på søndagen men stikker vel innom og eter opp pølsene i år og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2007 Kan også nevne at vi vil få en hyggelig pris på polering og vask denne dagen. Vil nok ligge på under 300 kr for total oppshining. Husk at du må gjøre jobben selv, men vil få benytte deg av firmaets utstyr og produkter. Kepler er nå også blitt forhandler av Meguiars i tillegg til Autoglym www.kepler.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Mars 29, 2007 Share Skrevet Mars 29, 2007 Det fortjener bilen nå føler jeg, etter all straffinga i vinter Skal bli spennende å se lakken før og etter i år, alltid koslig det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Mars 29, 2007 Share Skrevet Mars 29, 2007 Det kan jo bli litt av en dag, blir jo fort kepler, så motorfestivalen så gardemoen det :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alexanba Skrevet Mars 29, 2007 Share Skrevet Mars 29, 2007 Jeg dukker opp jeg også Sanner. Har de polermaskin til utlån, eller må jeg ha med egen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2007 De har ihvertfall 2 maskiner, Alex Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2007 Det kan jo bli litt av en dag, blir jo fort kepler, så motorfestivalen så gardemoen det :D Kjekt for deg som bor i Oslo Tror jeg drøyer Motorfestivalen...holder med en Oslotur iløpet av helga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet April 1, 2007 Share Skrevet April 1, 2007 Hm, har ingen å kjøre innover med denne gangen da.. Evjen leker sviker i nord. Lure Magnus til å være her denne helga kanskje hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet April 1, 2007 Share Skrevet April 1, 2007 om du ikke kommer på pussetreffet, kommer du vel oppover på søndagen eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå