nrd Skrevet Mars 28, 2007 Skrevet Mars 28, 2007 Jeg må få av frontfangeren på bilen min. Er dette en lett jobb? Noen som kanskje har en liten "oppskrift".
Hansh Skrevet Mars 28, 2007 Skrevet Mars 28, 2007 O.T.: Hvilke frontleppe er det du har montert? Ser ut som noe som kunne gjort seg på min:)
nrd Skrevet Mars 28, 2007 Forfatter Skrevet Mars 28, 2007 Kanskje denne kan hjelpe Det er vel bare for M5-front, noe jeg ikke har. Skjuler det seg noen bolter bak listene kanskje? Og skruene i hjulbuene? O.T.: Hvilke frontleppe er det du har montert? Ser ut som noe som kunne gjort seg på min:) Det er aero pakken ja.
Amzoch Skrevet Mars 29, 2007 Skrevet Mars 29, 2007 hansh: jepp det er det.. Bestillte min fra taiwan 1300 kr levert i nordnorge:)
Maestro Skrevet Mars 30, 2007 Skrevet Mars 30, 2007 Her har du en DIY på å få av fangeren... http://www.540isport.com/DIY/M5frontbum ... bumper.htm
nrd Skrevet April 2, 2007 Forfatter Skrevet April 2, 2007 Fikk fingern ut og tok endelig av fronten i helgen men vårpussen av bilen fortsetter... Mitt høyre bremselys lyser konstant. Også har lysene i bakruten tatt kveld. Henger dette sammen? Noen som har en idè om hva det kan være?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå