BMWPower Skrevet Mars 29, 2007 Share Skrevet Mars 29, 2007 Bestillte nettopp 2 dekk fra dekkonline, det tok ca 1uke før de var her. Akuratt som de lovet i mailen jeg fikk av de, når jeg spørte på leverings tid. De har også vært svært hjelpsomme på mail, svarte fort og bra. Meget bra fornøyd med dem!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet Mars 29, 2007 Share Skrevet Mars 29, 2007 åssen er de på pris på dekkonline da. var liksom ikke noe utvalg på internettsiden.. kommer nok uansett til å bestille fra dekkexpress.no igjen jeg. ikke fullt så rask levering, men steike billig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Towwy Skrevet Mars 29, 2007 Share Skrevet Mars 29, 2007 åssen er de på pris på dekkonline da. var liksom ikke noe utvalg på internettsiden.. Ikke noe utvalg? Dekkonline.com har jo uendelig med utvalg?!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mars 29, 2007 Share Skrevet Mars 29, 2007 Mange som jeg ser surrer med dekkonline.NO og dekkonline.COM Denne tråden omhandler da, folkens, om: www.dekkonline.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå