maurtin Skrevet Mars 28, 2007 Share Skrevet Mars 28, 2007 beklager, etter litt betenkning og en tur ut i nydelig kveldssol på bilen har jeg ombestemt meg... skal fikses skikkelig opp før salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mars 28, 2007 Share Skrevet Mars 28, 2007 leverer du i bergen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Mars 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2007 viss du er veldig intressert så kansje jeg kan ta en bergenstur i påska, men gidder ikke viss det bare er vanlig visning og sjansene for å selge bilen ikke er på topp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mars 28, 2007 Share Skrevet Mars 28, 2007 Skal du lakkere panseret før salg? Er på utkikk etter en billig e36, helst ikke større motor enn 318... kortid skal den eu godkjennes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Mars 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2007 panser kan sikkert lakkeres før salg, men da litt høyere pris. eu-godkjennes før juni i år. Har tenkt å eu-godkjenne når jeg har fått stramma handbrekk, skal gjør det når jeg skifter til sommerhjul, da jeg må stramme inne i trommelen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg