RuJu Skrevet Mars 28, 2007 Share Skrevet Mars 28, 2007 hei er det noen som har erfaring med å bygge om 318i til 325i? Er det mulig å få det godkjent? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuJu Skrevet Mars 31, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2007 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Mars 31, 2007 Share Skrevet Mars 31, 2007 har hørt at man må til tyskland for å få det godkjent,hørt at di sluttet med dette rett over jul..men dette er bare noe jeg har hørt,men lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOO FAST Skrevet Mars 31, 2007 Share Skrevet Mars 31, 2007 har hørt at bmw godkjenner bilen her i landet . men anbefaler deg å ta kontakt med dem de må se over alle delene for å se om de stammmer fra en 325 . men snakk med dem det lønner seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuJu Skrevet Mars 31, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2007 ja må vel det. er det ingen som har gjort det før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOO FAST Skrevet Mars 31, 2007 Share Skrevet Mars 31, 2007 jeg hadde tenkt å bygge om min 318 til 320 men i og med at bilen min er import så kostet det flesk lagt det på is. jeg snakket med biltilsynet , å bmw å de sa at det var bmw som måtte godkjenne den . videre sente de det over til biltilsynet men anbefaler det å snakke med bmw . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuJu Skrevet Mars 31, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2007 må vel ringe dem å høre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mars 31, 2007 Share Skrevet Mars 31, 2007 Trenger da ikke godkjenne noe i tyskland eller hos bmw! først sender du en søknad til ditt biltilsyn og når du får svar at du kan begynne så starter du å bygger om bilen din med motor drivverk osv så tar du turen ned til biltilsynet å får det godkjent koster 550 kr her iallefall. vis bilen ikke har vært 10 år i norge må du betale 1000 kr per HK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmito Skrevet April 1, 2007 Share Skrevet April 1, 2007 vis bilen ikke har vært 10 år i norge må du betale 1000 kr per HK Jammen Så trekker man av Prosent etter hvor mange år, altså hvis bilen har vært inne i 8år, så betaler man ikke 100% men gjerne bare 30. Mener på det er sånn... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet April 1, 2007 Share Skrevet April 1, 2007 vis bilen ikke har vært 10 år i norge må du betale 1000 kr per HK Jammen Så trekker man av Prosent etter hvor mange år, altså hvis bilen har vært inne i 8år, så betaler man ikke 100% men gjerne bare 30. Mener på det er sånn... hmm ok da lærte jeg noe nytt! men merkelig at biltilsyndet ikke viste det når jeg søkte da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet April 1, 2007 Share Skrevet April 1, 2007 Jeg fikk ja på å bygge om min E30 318 til 325. Så skriver du en skikkelig god og detaljert søknad så går det sikkert bra, men de liker at du søker FØR du begynner, så gjør det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuJu Skrevet April 1, 2007 Forfatter Share Skrevet April 1, 2007 spennanes det dær Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmito Skrevet April 1, 2007 Share Skrevet April 1, 2007 vis bilen ikke har vært 10 år i norge må du betale 1000 kr per HK Jammen Så trekker man av Prosent etter hvor mange år, altså hvis bilen har vært inne i 8år, så betaler man ikke 100% men gjerne bare 30. Mener på det er sånn... hmm ok da lærte jeg noe nytt! men merkelig at biltilsyndet ikke viste det når jeg søkte da Er ikke helt sikker, men tror det er sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuJu Skrevet April 16, 2007 Forfatter Share Skrevet April 16, 2007 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wracul Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 Ombygging til 325 burde ikke bli noe problem. Vet ikke helt om du MÅ søke på forhånd men det skader ikke å spille med åpne kort for biltilsynet. Hvis du først skal gjøre dette, så hadde det ikke vært dumt å gjort det skikkelig. En komplett delebil hadde heller ikke vært å forakte. Hva med ombygging til m3? holder du deg til 3litern så er det ikke mye værre å få ombygd enn en 2.5liter. En god delebil som er skada finner du i sverige til rundt 40-45 høvdinger. bilen din bør være importert for 10 år siden, hvis ikke kan det koste deg endel. her er statens satser på statusendringen. http://www.toll.no/templates_TAD/Change ... anguage=NO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå