Faber Skrevet Mars 28, 2007 Share Skrevet Mars 28, 2007 Selger denne bilen, da min stefar vil ha den bort, den har rust noen steder, mangler venstre framhjul, og skjerm rundt lykter (se bilde) samt skade på høyre forskjerm og litt på høyre dør. ellers er bilen hel og fin,motor er hel, interiør er ganske fint. bil info (takk til Der Barockengel) Vehicle information Series: 3' E30 Body: 2 doors Model: 320i Engine: M20 Region: ECE Version: Left Hand Drive Transmission: Manual Manufact. date : 1983/06 Det får noen forvirringer om at det er enten en 320i eller 325i, det kan jeg ikke svare på siden jeg har null peil på bmw, er sønnen til min stefar sin bil, men han får jeg ikke tak i for han har reist til statene. Høyeste bud er på 3500. noe som jeg synes er greit, tror vi sier førstemann til mølla som kommer å henter den, får den for 3500. OPPDATERT. nye bilder av motor, og litt interiør. Bilen står i nord-trøndelag på mære /sparbu. send PM hvis du er interessert. btw batteri på bilen mangler og motor har gått ca 230k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet Mars 28, 2007 Share Skrevet Mars 28, 2007 bilder takk.. mangler framhjul?? hva vil dette si?? er bilen kjørbar?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Faber Skrevet Mars 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2007 bilder takk.. mangler framhjul?? hva vil dette si?? er bilen kjørbar?? hm tror den er kjørbar bare den får på det framhjulet, men er usikker, er en 87 modell tror jeg? også er det coupe (2dørs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
seid Skrevet Mars 28, 2007 Share Skrevet Mars 28, 2007 bilder takk.. mangler framhjul?? hva vil dette si?? er bilen kjørbar?? hm tror den er kjørbar bare den får på det framhjulet, men er usikker, er en 87 modell tror jeg? også er det coupe (2dørs) 2 dørs M5? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toomas Skrevet Mars 28, 2007 Share Skrevet Mars 28, 2007 er detta for noe tull a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toomas Skrevet Mars 28, 2007 Share Skrevet Mars 28, 2007 er ikke en m3 a? e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krza Skrevet Mars 28, 2007 Share Skrevet Mars 28, 2007 Fordel å vite hvilken bil det er før man lager annonse! Unødvendig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Faber Skrevet Mars 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2007 nå har jeg oppdatert litt mer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Mars 28, 2007 Share Skrevet Mars 28, 2007 sånn type m5 har jeg aldri sett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Faber Skrevet Mars 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2007 skulle være m5, men er stefaren min jeg får infoen fra:P altså, jeg har null peil på bmw.. så det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Skrevet Mars 28, 2007 Share Skrevet Mars 28, 2007 Jeg kjøper den!!! Eneste av sitt slag, spes M5, men morro å ha no INGEN andre har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Mars 28, 2007 Share Skrevet Mars 28, 2007 det er ikke m5. det er en 3 serie. er ikke engang en m3. tror du skal snakke med stefaren din en gang til! hva slags motor og diverse det er.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Faber Skrevet Mars 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2007 ikke tull a men noen som vet helt sikkert hvilken modell det er? og hva den er verdt eventuellt, er jo klart at dette er et oppussings objekt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Mars 28, 2007 Share Skrevet Mars 28, 2007 Denne er nok mest verdt som delebil for noen. Få denne karen til å se i vognkortet hva lsags bil det er du. Det jeg kan si deg er at det er en E30 3-serie... Det var vel kun 325 som ble levert med orginalt eksosanlegg med 2 rør i -87, så det er jo en mulighet for at det er det det er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glenn.G Skrevet Mars 28, 2007 Share Skrevet Mars 28, 2007 ikke tull a men noen som vet helt sikkert hvilken modell det er? og hva den er verdt eventuellt, er jo klart at dette er et oppussings objekt.. har du noen bilder av motor. ser ut som en 316- 320 men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg