Gå til innhold

Bmw e30, 80-89 modell rep objekt, skal bort!


Faber
 Share

Anbefalte innlegg

Selger denne bilen, da min stefar vil ha den bort, den har rust noen steder, mangler venstre framhjul, og skjerm rundt lykter (se bilde)

samt skade på høyre forskjerm og litt på høyre dør. ellers er bilen hel og fin,motor er hel, interiør er ganske fint.

bil info (takk til Der Barockengel)

Vehicle information

Series: 3' E30

Body: 2 doors

Model: 320i

Engine: M20

Region: ECE

Version: Left Hand Drive

Transmission: Manual

Manufact. date : 1983/06

Det får noen forvirringer om at det er enten en 320i eller 325i, det kan jeg ikke svare på siden jeg har null peil på bmw, er sønnen til min stefar sin bil, men han får jeg ikke tak i for han har reist til statene.

Høyeste bud er på 3500. noe som jeg synes er greit, tror vi sier førstemann til mølla som kommer å henter den, får den for 3500.

50918.jpeg 50919.jpeg

OPPDATERT. nye bilder av motor, og litt interiør.

51366.jpeg 51368.jpeg 51369.jpeg

Bilen står i nord-trøndelag på mære /sparbu.

send PM hvis du er interessert. btw batteri på bilen mangler og motor har gått ca 230k

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 78
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

bilder takk.. mangler framhjul?? hva vil dette si?? er bilen kjørbar??

hm tror den er kjørbar bare den får på det framhjulet, men er usikker, er en 87 modell tror jeg? også er det coupe (2dørs)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilder takk.. mangler framhjul?? hva vil dette si?? er bilen kjørbar??

hm tror den er kjørbar bare den får på det framhjulet, men er usikker, er en 87 modell tror jeg? også er det coupe (2dørs)

2 dørs M5?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne er nok mest verdt som delebil for noen. Få denne karen til å se i vognkortet hva lsags bil det er du. Det jeg kan si deg er at det er en E30 3-serie... Det var vel kun 325 som ble levert med orginalt eksosanlegg med 2 rør i -87, så det er jo en mulighet for at det er det det er :);)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke tull a :P men noen som vet helt sikkert hvilken modell det er? og hva den er verdt eventuellt, er jo klart at dette er et oppussings objekt..

har du noen bilder av motor. ser ut som en 316- 320 men

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...