borte Skrevet Mars 28, 2007 Skrevet Mars 28, 2007 Dette settet selges på en russisk stylingnettside for 14.000,- eksl. mva + frakt for den som måtte være interessert!
ChrZZ Skrevet Mars 28, 2007 Skrevet Mars 28, 2007 Hey hey hey! En slik vinge får jeg faktisk i posten om noen dager, så ikke diss den! Eneste er at jeg skal ha min i candy rød farge... Hahahaha! Eeeeeller ikke
Arild G. Skrevet Mars 28, 2007 Skrevet Mars 28, 2007 :-& USJ... nå ble jeg kvalm (springer på dass å spyr)
E36Cab1 Skrevet Mars 28, 2007 Skrevet Mars 28, 2007 Hey hey hey!En slik vinge får jeg faktisk i posten om noen dager, så ikke diss den! Eneste er at jeg skal ha min i candy rød farge... Hahahaha! Eeeeeller ikke Vanskelig å sjå den siste linja,men heldigvis var den der
Schnellfahren Skrevet Mars 28, 2007 Skrevet Mars 28, 2007 Ja biler med oransje blinklys er ofte stygt...
Steffan C Skrevet Mars 28, 2007 Skrevet Mars 28, 2007 Breyton felgene er ihvertfall fete . Bilen trenger/ fortjener INGEN kommentar.
ChrZZ Skrevet Mars 28, 2007 Skrevet Mars 28, 2007 Altså.... Mange av disse bilene er tydeligvis russiske... Hva er det dem har "skjønt" og vi "ikke skjønt"? Eller er dem rett og slett såpass blinde på trespriten at det bare er å peise på for full hals av alt som åpenbart sier *NEI*..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå