Mikaelft Skrevet Mars 28, 2007 Share Skrevet Mars 28, 2007 Hei, jeg var i Åndalsnes i helgen.. og der fikk jeg se en BMW E36 med fete felger som hadde kledd min:) De hadde dyyp kant og var vel 5-eiker... bilen var burgunderrød tror jeg det heter. Noen som har sett denne bilen eller har peil på hvilke felger jeg prater om? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0lle Skrevet Mars 28, 2007 Share Skrevet Mars 28, 2007 ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Mars 28, 2007 Share Skrevet Mars 28, 2007 en burgunder bmw med 5-eika kantfelger.. hva slags bmw var det da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikaelft Skrevet Mars 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2007 Det var en E36... tråden var ment for noen som kanskje bodde rundtom der:) Har sett at det er en ifra forumet som er fra isfjorden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kentan-racing.com Skrevet Mars 30, 2007 Share Skrevet Mars 30, 2007 hmm lurer på om det kan være den bilen folk har forvekslet med min av og til.. å så fall så er det brock felger på den.. www.styling-tech.no og let der.. b1 heter dem..8.5x17" forann og 10x17" bake da her du feeeet kant.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikaelft Skrevet Mars 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2007 Ok:) synd at de ikke finnes i 18" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kentan-racing.com Skrevet Mars 30, 2007 Share Skrevet Mars 30, 2007 kan anbefale de noen andre felger som jeg å har hatt.. etter min mening grise fete men deretter pris å.. skal definitivt ha me et slikt sett dersom mine blir skadet eller noe.. www.mk-motorsport.dk tror e adressen var.. mk1 heter felgene tror e d va Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikaelft Skrevet Mars 31, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2007 Nei de var ikke dumme 8.5x18" pris da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snes Skrevet Mars 31, 2007 Share Skrevet Mars 31, 2007 Hei, jeg var i Åndalsnes i helgen.. og der fikk jeg se en BMW E36 med fete felger som hadde kledd min:) De hadde dyyp kant og var vel 5-eiker... bilen var burgunderrød tror jeg det heter.Noen som har sett denne bilen eller har peil på hvilke felger jeg prater om? Vet om bilen og felgene men husker ikke navn på felgene. snes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikaelft Skrevet Mars 31, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2007 Spør han da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snes Skrevet April 5, 2007 Share Skrevet April 5, 2007 Spør han da? Det var nok Brock B1. Ble meget interessert i de felgene selv nå, syk kant! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikaelft Skrevet April 5, 2007 Forfatter Share Skrevet April 5, 2007 Takker for svar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snes Skrevet August 12, 2007 Share Skrevet August 12, 2007 Tar opp igjen denne, og kan fortelle om en trist sak: Bilen har stått hos GS i Bud til div. påkostninger. Mens bilen stod der har det oppstått en brann i bilen og ledningsnett++ er spagetti. Heldigvis hadde eier kasko. Legger også ved bilder slik at du kan få se hvor pen den er(lilla på bildet). Den røde er forresten til salgs: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospe ... ;username= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet August 12, 2007 Share Skrevet August 12, 2007 90k for den røde? var ikke det litt dyrt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snes Skrevet August 13, 2007 Share Skrevet August 13, 2007 90k for den røde? var ikke det litt dyrt Tja, dette er en meget godt holdt bil, påkostet mye. Ta en telefon og hør på prisen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå