Gå til innhold

VS: '02 BMW 520iA AC Schnitzer


caaatooo
 Share

Anbefalte innlegg

denne var jo bare helt rå! :D likte den VELDIG godt! men hvorfor selge en så fin bil??

Tusen takk :) Har blitt veldig godt fornøyd med bilens utseende, AC Schnitzer er i mine øyne "dyrt, men deilig".

Bilen vurderes solgt pga. jeg har kjøpt meg en schæfervalp, og ser dermed behov for en stasjonsvogn. Har en Golf 2 som jeg bruker til bruks-/vinterbil, og hunden trives ikke noe særlig i det baksetet på denne. Men vet ikke om jeg greier å selge denne bilen, så mulig at jeg heller blir nødt til å kjøpe ny bruksbil...

jeg stemmer for kjøp av ny bruksbil! :D8)

Jeg å!! ikke selge cato.. fy fy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig bil.. Sett denne endel ganger i Tromsø! Er det auto teck som har lagt solfilm?

Tusen takk :)

Er Auto Teck som har lagt solfilmen, ja. Er kjempefornøyd med resultatet - har absolutt ingenting å utsette på jobben de utførte.

Ja, har også nylig fått lagt film på min e46 av auto teck. Ble også veldig fornøyd!

Nydelig bil, sikkler like mye hvær gang jeg ser denne bilen rulle rundt i byen.

OT,Hvor mye komm det på og legge sotfilm? la du hele veien.

Betalte 5700,- for 5 ruter, altså helt frem! Deilig klima inne i bilen og unngår at alle ser rett inn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva ble bruksbilen? :P

Kjøper en strøken Golf 3 VR6 av en kompis, hvis han selger den :P

Er det noe bil for en hund da?

Det er en del bedre plass i kofferten på Golf 3 enn på Golf 2. Og hvis kofferten blir for liten, så får han bare ta til takke med baksetet. Eller så låner jeg bilen til mamma, en Mercedes C-klasse stv. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...