Captain Skrevet Mars 28, 2007 Share Skrevet Mars 28, 2007 Hei folkens, har et problem med lyden i min e36. Problemet er at det kommer ingen lyd, selv om cd-spilleren står og spiller, lyden er selvfølgelig skrudd opp. Det eneste som fungerer er subwooferen, som spiller som vanlig, men i alle andre høyttalere er det helt dødt. Hadde et lignende problem i en e36 jeg hadde tidligere, hvor problemet viste seg å ligge inne i venstre dør, uten at jeg egentlig fant ut nøyaktig hva som var galt. Hadde vært til stort hjelp om noen kan ha noen tips om dette. EDIT: Spilleren er uorginal Sony, mens resten av anlegget tror jeg er orginalt. På forhånd takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Mars 28, 2007 Share Skrevet Mars 28, 2007 Iso kontakten som er bak på spilleren er delt i 2 den ene delen er strøm osv den andre er til alle høytalerene i bilen. Kan jo være det er dårlig kontakt med denne. Om bassen går på egen forsterker er den koblet til på signalkabler så den har ikke noe med dette å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Captain Skrevet Mars 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2007 Det var en veldig god teori...skal sjekke det i morgen, så får vi se. Håper det er det, på forrige e36'en måtte alt av dørpaneler av osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Captain Skrevet April 12, 2007 Forfatter Share Skrevet April 12, 2007 Har tatt ut spilleren, snust litt bak, alt av kabler ser ut til å sitte som det skal....noen andre teorier? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Captain Skrevet April 12, 2007 Forfatter Share Skrevet April 12, 2007 I tillegg står det "input code" i displayet...wtf? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet April 12, 2007 Share Skrevet April 12, 2007 Test med en annen spiller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå