Dirty Skrevet Mars 29, 2007 Skrevet Mars 29, 2007 hei satt på mine sommerdekk igår! og det subber noe jævli bak! bare jeg svinger litt så slår den nedi! hjulbuen . er 225 17" 45. subba ikke noe serlig før vinteren så litt frustrerende! noen jeg kan gjøre med det uten å byttte ut dempere eller valse? ja bilen er senket vet ikke å mye står bare senket i vognkortet!
kabeldeigen Skrevet Mars 29, 2007 Skrevet Mars 29, 2007 Heisann, subbet når jeg svinget med gamle bilen, det som var årsaken var at støtfangeren bak stakk litt for langt ut i hjulbuen.. Kuttet dette vekk, og alt ok.
Dirty Skrevet Mars 29, 2007 Forfatter Skrevet Mars 29, 2007 tror au jeg må valse! men er så stress tja tror neppe de tar i bakfangeren er jo org m3 og passformen er jo 100%
Steffan C Skrevet Mars 29, 2007 Skrevet Mars 29, 2007 Er det riktig ET på felgene, 225/45 på E36 burde jo ikke være ett problem .
Ad|oS Skrevet Mars 29, 2007 Skrevet Mars 29, 2007 Har samme problemet... Kjører med samme dekk og ET38
hagenisse Skrevet Mars 29, 2007 Skrevet Mars 29, 2007 Kjører du med 5-serie innpress eller? Med riktig innpress og 225/45/17 skal det være massevis av plass.
///MoePower Skrevet Mars 29, 2007 Skrevet Mars 29, 2007 Stress å valse? Er det mye det står om for at det ikke skal subbe? Du kan valse en cm eller toppen to uten å måtte lakkere noe på nytt eller at lakken sprekker tror jeg, så hvis det er bare litt det står om, så skal det gå å valse litt, trekker jo hele skjermen ut litt da, ikke kun akkurat i hjulbua, så får du en lang slakk bue, fremfor den knappe som sprekker lakken.
fatboy Skrevet Mars 29, 2007 Skrevet Mars 29, 2007 var og hørte på valsing til min igår, og da var d snakk om 0,5-1cm vals og da fikk jeg opplyst at d var stor sjangs for at lakken sprakk, pga at dem varma det opp så mye.
RFlusund Skrevet Mars 29, 2007 Skrevet Mars 29, 2007 Du har ikke hatt fått bilen tectylert kanskje? Jeg fikk problemer med subbing etter bilen ble tectylert, p.g.a innerskjermene ble skrudd av å so påført tectyl under de. Da kom de bittelitt nærmere dekket og da subbet det som f... Det er innerskjermen som somregel subber så lenge du ikke noen sinnsyke dekk. Dimensjonen du bruker er jo normalt helt problemfri.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå