shv Skrevet Mars 29, 2007 Share Skrevet Mars 29, 2007 Her er et lite videoklipp fra bmwccn på Eikås ifjor, ligger bak Geir i WL'en som sladder vilt som vanlig! Litt dårlig kvalitet, filmet med mobilkamera... http://www.youtube.com/watch?v=hAoOvciyhWo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Mars 29, 2007 Share Skrevet Mars 29, 2007 hehe, måtte jo bare ende som det gjor Fet film Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Mars 29, 2007 Share Skrevet Mars 29, 2007 hehe, måtte jo bare ende som det gjor Fet film Så ut som om at det var planlagt det der.. Men ikke vet jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Mars 29, 2007 Share Skrevet Mars 29, 2007 hadde jeg liggi bak han der hadde jeg blitt fly forbanna! er jo ikke råd å komme seg forbi. ligger sidelengs i hele feltet hele tida! men er tøft å se på da måtte gå galt til slutt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet Mars 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2007 hehe, måtte jo bare ende som det gjor Fet film Så ut som om at det var planlagt det der.. Men ikke vet jeg.. Hvis det var planlagt så hadde han ihvertfall ikke sagt fra til meg! Satt heldigvis med foten klar på bremsen og var forberedt på at det kunne skje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Mars 30, 2007 Share Skrevet Mars 30, 2007 Ser så sykt gøy ut å kjøre Banen virka litt liten synes jeg :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Mars 30, 2007 Share Skrevet Mars 30, 2007 Banen er liten den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet Mars 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2007 Er kun en gokart bane, så den er liten ja. Men de har omarbeidet den litt nå i vinter/vår, så den er blitt åpnere nå enn før. Blir spennende å prøve! Her er forresten en liten snutt til: http://www.youtube.com/watch?v=hrAoaeKj ... er&search= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå