Kjell Z3 Skrevet Mars 31, 2007 Share Skrevet Mars 31, 2007 En mutter har hull i midten som er gjenget, derimot er det et hode du kan knekke av på en bolt. Det hodet på bolten som nøkkelen passer inn på heter IKKE mutter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin Skrevet Mars 31, 2007 Share Skrevet Mars 31, 2007 Hvis hode på bolten er knekt av er de gos sjangse for at resten av boltern ikke sitter godt i det hele tatt pga at hode mangler, og enkelt kan skrues ut med tank etc. Var vel det som skjedde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Mars 31, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2007 hehe takker for all bra info,lærer noe hver dag hun sa den sat litt fast,men var ikke så ille som jeg trodde takker for all hjelp å tips,veldig hyggelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toomas Skrevet Mars 31, 2007 Share Skrevet Mars 31, 2007 legg en mutter på stumpen og sveis fast stumpen (med mye varme) i senter av mutteren det gjorde jeg på min bil når driten knakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå